2011年10月21日 星期五

2011-10-21 (Fri) Halloween@Disneyland



細妹有迪迪尼飛,上個月已約定本身有 annaul pass 的我同表姐今日入去玩,當然仲有諾諾同Jayden啦!



係車度搽定防曬先,我絕對係一個好褓姆吧?嘻嘻~~



入場~~





先同兩個小朋友醫肚~~










我同細妹先玩第一個鬼屋,因為鬼屋岩岩開,冇咩人玩,我同細妹行最前,都驚驚地,細妹仲驚過我,有度我地嚇到甩開左,佢大叫:喂呀!比返隻手我"cool"住!好爆笑~~

 




 

跟住又玩第二個鬼屋,但呢個冇第一個咁驚!






就咁就玩晒兩個鬼屋,可以專心同小朋友玩喇!





途經一個好似 Alice in the Wonderland 既裝飾影相;我真係好憎d大陸人,同埋佢地好冇家教既仔女,勁打尖兼爬黎爬去!

 

 







跟住同諾諾睇3D米奇,佢真係好鍾意睇,次次都話要睇架!我地今次仲偷雞連睇兩次添!




影下Halloween deco,其實上個月我地都影過,不過細妹未影麻~~










玩埋騎馬仔,跟住陪表姐佢地食飯;最後shopping,我就冇咩買,細妹就有收獲~~





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言