2011年10月19日 星期三

2011-10-19 (Wed) 臉上毛囊發炎

眼睛附近出左d粒粒,由一兩粒生到十幾廿粒,本身想搽平時醫生開比我搽頸痕癢的藥膏;穩陣起都係電郵問下醫生,點知醫生睇完我張相話驚我係疱疹,叫我即刻去睇佢;我諗住可能係用左 SKII 新買罌 eye craem 敏感,但我明明試過 samples OK 先買,一係支神仙水 sample累事...但醫生睇完話唔係敏感,如果敏感係成個位置會紅,我係出粒粒兼向下蔓延...好在亦唔係疱疹,佢話好多可能,佢懷疑我買的cream唔乾淨,引致我毛囊發炎喎,佢話大牌子都成日檢到含咩過高啦!唔係麻,咁我罌野唔用咪好徙...

醫生知我過幾日出發,搽cream 太慢,建議我食抗生素十天...叫我唔好再搽任何野住,等好返喇旅行完返黎喇先再試~~




好靚的鮮黃色抗生素:


 

沒有留言:

張貼留言