2011年10月7日 星期五

2011-10-07 (Fri) Maggie's Wedding

今日係太陽哥哥舊同事美極結婚,呢餐飲得好開心呢,因為成檯人差唔多識晒,大家嘻嘻哈哈時間過得好快;又可以同敏昊敏雋玩呢,敏昊今晚都好黐我同太陽哥哥,中間仲突然攬住我伏起我膊頭叫我帶佢睇魚魚添,好冧呢!


搭住晒我地膊頭影相,好 friend 呀!



婚照攝於韓國,估唔到韓國都有間咁靚既教堂,紅葉都好靚,亦好喜愛便服個幾張相片!



同新人影相先~~



等入席時梗係同敏昊敏雋玩啦~~



晚宴開始啦~~



敬酒~~



大合照:



我地太開心,都算遲走的賓客!



同埋葉宇程小朋友一齊影先,佢臨走時楂住把槍行黎黎去,好爆笑!



呢幾張連環相片極似拍拖照,宇程楂住把槍,一馬當先領住敏昊咁行...



感覺極似謝霆峰!哈哈~~



臨別 goodbye kiss 契爺!



沒有留言:

張貼留言