2007年2月25日 星期日

2007-02-23 北上會爸放煙花

今日去左深圳爸爸屋企,我由生日到宜家都未見過佢,比佢串左我幾鑊,問我乜我仲記得有佢呢個DADDY咩?

真係唔好意思,所以專誠下午放假,早d上去!爸爸同我地一樣,勁鐘意影相,係幅風景畫度影左好多,扮晒去咗桂林,哈哈!

                                

爸爸知我地想玩煙花,買左好多,呢度先二百蚊咋,好抵玩!這亦是我地上去的目的!

        

我地去左樂園路食海鮮,第一次見我爸爸,太陽哥哥請呀!


                               

堆煙花我地足足玩左成個幾鐘,太陽哥哥玩到忘晒形添,多次忘記我的存在,似足個大細路;琪琪就不停格格狂笑,最慘比煙花d屎彈落頭度,斷左十幾條頭髮!

呢個movie我覺得好攪笑,同太陽哥哥動作一致!


最後個煙火好大個,四十蚊架,我地留到最尾先放,係全晚既高潮!真係好靚同放得好耐! 

                     


好多年都未試過咁盡情咁放咁耐煙花,恨左十幾年都有,宜家爸爸係大陸住,只要我地想,相信每年都可以玩!  


沒有留言:

張貼留言