2007年2月14日 星期三

2007-02-14 Happy Valentine's Day

今個情人節係平日,個個要返工,其實放工得幾個鐘,都做唔到d咩,只係食飯同去睇戲咋!

飯就擺明比人賺架啦,揀左幾間,全部都只做情人節晚飯,SET死左有d又唔岩食,後尾都係揀咗Fish & Co.,因為頭盤有我鐘意食既生蠔!

戲就睇"冧歌有情人",原本諗住捧華仔場,但約了朋友看,唯有睇第二選擇啦,抱著一般心態入去睇,所以好睇過預期,有笑有感人!d翻譯好攪笑,用晒本地d歌星名,譯得好local feel,好有親切感!Hugh Grant 雖然老左,但我反而覺得佢好Man,有另一種味道!

沒有預備禮物,因為有人想實際d,唯有等遲d先買返,我仲有兩份要揀呢,哈哈!但兩手空空唔係我一貫作風,尋日已係chocolate買定件衛衣,有d小禮物頂住先好d麻!到今日,扮晒唔覺唔覺,行下行下行去chocolate門口,然後比張單太陽哥哥,同佢講:唔該您去cashier幫我拎d野丫!surprised!哈哈,呢招之前冇用過架,型!(自信心爆棚~~)


沒有留言:

張貼留言