2007年2月12日 星期一

2007-02-11 生日快樂

今年的211除了是我的生日外,亦是非洲的結婚日子,去與不去掙扎左好耐,最後,都係決定跟太陽哥哥過,因為呢個係我跟他一齊後的第一個生日;結果,決定冇錯,這個生日留下難忘的一頁!

我跟他共同的第一次及收到的十一份禮物:

第一次指大家都未去過的廸士尼酒店,其實我地都各自各拍過拖,但我每次拍拖都有個少少野蠻的想法,就係平時跟他做既事,希望都係大家的第一次先有意思,如果他跟以前的女朋友去過做過,我就唔鐘意再做了,而我亦唔想將做過在其他男仔身上的再向他做一次架,哈哈!去廸士尼呢個環節,係搭地鐵佢拖住我行去東涌線時我先知,好驚喜!

不過我地原來訂錯酒店...這間不是以米奇做主題的酒店,房間內亦冇好多得意野,而且價錢亦比較貴呢!

十一份禮物不是因為十一號是我的生日,而係我跟他認識了十年才走在一起,今年是認識第十一年了,佢話要補返咁多年冇送的禮物比我!而每份禮物上面都貼左張咭仔,前面畫咗佢個嘜頭,後面就寫了些謎題比我估!最攪笑係由於太多禮物,佢要先入廸士尼一趟收埋d禮物,睇到佢就舟車勞動,費盡心思,真係好感動呀!有兩個好攪笑的小插曲,第一個係因為花太大,不能收埋,唯有交比職員收埋,點知職員敲門比佢時我"哨"到;第二個係,多手的我,一入房間已手多多開d櫃桶黎睇,原本都順利過渡,點知我無拿拿連床邊最底個櫃桶都多手一開,"yi,點解...",都未講完,佢已一手嘭返埋個門然後問我,仲咩要咁多手?哈哈!!

第二天回家時撞岩靚仔的兄弟團在青衣飲茶,佢地就叫我地過去chi餐,咁靚LOOK的他們我點會放過,梗係要影相留意啦!

回家後太陽哥哥幫我做房間清潔,因為新年快到,再唔做真係比媽咪鬧死啦!之後去了食晚飯,開心的時光過得特別快,我的生日慶祝活動就在此完滿結束了!


沒有留言:

張貼留言