2007年2月9日 星期五

2007-02-09 CU x Poly U Crossover - 團年飯@Shaw Staff Canteen

上次去過Poly食lunch,今次輪到佢地入返黎啦!好開心有今日呢個團年飯,全部都係以前曾共事過的好同事,當中亦有我的好姊妹同好上司!我地係Shaw Staff Canteen食,共八餸一湯,有:黃金蝦,鹽焗雞,檸檬蒸烏頭,蒜蓉粉絲蒸扇貝,魚湯菜心,蒜蓉炒豆苗,翠塘豆腐,咖哩豬扒(有d唔記得影相呀!),還有甜品雪山,這亦是我今年的第二個生日蛋糕呢!又係同Yammy有關!謝謝妳!謝謝所有錫我的好姊妹好兄弟!

好姊妹:

好兄弟:

今日收到Yammy同Elsa的禮物,Yammy的禮物是我最愛看的張小嫻,感動主要不是來自那本書,而是她當中的細心,她特登print左張chip n dale公仔既紙,寫上感人的字句,從字行間,深深體會到她對我的一份心意,她平時真的有用心去聆聽我的事,知道我的所好!


Elsa的禮物是網上bit的,香港係無得買架,她希望我能擁有一份獨一無二的禮物,她跟Yammy一樣,知道我喜歡收到文字形式的祝福,用了四葉草紙把她的祝福寫上,當中的心意,都係個句,好感動,真係有用心去氹我開心!多謝您地呀!



沒有留言:

張貼留言