2007年2月8日 星期四

2007-02-09 CHIP 'n' DALE@office & 麥生中大35週年

今朝得閒,就將公司的CHIP 'n' DALE產品影下跟大家分享!! 全部都係朋友送唔係自己買架,咁最鐘意當然係太陽哥哥送的頭郁郁公仔啦!影落都幾多喎,又再一次證實:我真係得人錫啦!哈哈!

跟住突然收到消息,faculty office有個surprise比麵包超人呀,慶祝佢係中大做左35年,場面好溫馨,見到都感動,麥生真係多人錫!35年...我連30歲都未到,好難體會到,只係覺得:嘩,好長呀!但當中的情懷,真係好令人感動!同事仲搵埋張十年前既相,搵返同樣既人,整返張"十年前後",好有意思!唔知下一個十年,我地會唔會又用返今次新影的大合照重影一次呢?真心希望,相裡的人十年後仍在中大!

十年前:

十年後:

大合照:

Team照:

與麵包超人合照:

麥生給大家的回覆亦異常感人:


Dear All,

This is really REALLY a BIG BIG surprise to me this morning.   Million thanks to you for sharing the sweet SWEET cake with me.  Time flies (老生常談), hope everyone of us have a healthy and cheerful life for many MANY years to come.

Thanks & best regards,
Allan


沒有留言:

張貼留言