2009年4月24日 星期五

2009-04-24 (Fri) Dinner@意粉屋


聽聞意粉屋做緊匯豐咭優惠,我又鐘意食意粉,今日就同太陽哥哥去食喇!




有兩個二人餐做緊優惠,貴d個個係酥皮龍蝦湯,但我唔鐘意飲,所以叫左個平d唔包酥皮個個餐,但我地又鐘意食酥皮喎,所以兩個湯都加左酥皮;食完個酥皮都飽左一截...不過又真係幾好味!




呢個意粉同個湯一齊上,上檯時我話咁快點食得切?侍應哥哥就用個蓋幫我地蓋住,上蓋前我就影左張相啦,跟住繼續飲湯;飲完湯,又上左客海鮮藍同另一客意粉,見到碟新意粉,我地先發覺頭先個碟意粉唔係我地,已經放左係度成十分鐘,但原來係隔離檯架,哈哈!




我們的海鮮藍同意粉:




海鮮藍唔錯,入面有帶子、青口、蝦、魷魚、魚等,好豐富!



意粉都好好味,賣相亦勝過上錯檯個碟呢!




沒有留言:

張貼留言