2009年4月16日 星期四

2009-04-16 (Thu) 與諾諾西環赤柱一天遊 (上)

(29).gif


今日放假一天,呢日假兩個星期前已計劃架啦,本應想同諾諾去迪欣湖玩,兼坐係草地度picnic享受一下人生,聽到都覺得好正啦,所以本身勁期待,仲好似要影婚紗相咁,一星期前己開始每日去七天天氣預告度click 一click,哈哈!點知...上星期已見到今日會有雷暴同落雨呀,尋晚仲真係落左成晚雨,我訓覺都聽到落雨聲...好在尋日已同表姐商量定落雨措施,就係去西寶城同赤柱,雖然今朝放晴,我同表姐都心郁郁想去迪欣湖架,但兩位媽媽(我媽咪同姑媽)都覺得雖然有太陽,但尋晚落左成晚雨,d草地實濕晒,建議唔好去...去唔到迪欣湖都失望架,好在諾諾今日都氹到我好開心,補返數啦!


表姐約在我地係香港站等,我地落緊電梯佢已經同我地揮手啦,成個大細路咁,睇黎佢都好興奮呢!



(29).gif


姑媽帶左我地去西環出名既德記潮菜館食lunch,一入到去仲見到個攪笑菜牌:肚餓咩!打電話比德記啦!哈哈~~



(29).gif


姑媽推介既咸檸七,我試左少少都ok既,但本身我唔好酸野,冇計啦!



我地叫左個兩款午市套餐,另加蠔仔粥&蠔餅!



(29).gif


胡椒豬肚湯:



卥水鵝片:



蠔仔粥:



蠔餅:



沙爹牛肉芥蘭:



檸檬蒸烏頭:



(29).gif


諾諾又自己係度玩啦:



繼沖涼後,再次見識到ARMS UP指令好有用啦!!



(29).gif


食完野就去西寶城,就係德記對面咋,今日黎既主要目的係呢度有個大型室內兒童遊樂場,咁落雨都唔怕啦!




點知...睇到呆左,見到勁多人,表姐話上次黎好靜架,後尾大家先醒起可能仲未放完復活節假!我地最終都係入黎參觀下,睇下呢度既環境,今日實在唔適合諾諾係度玩呀,大家都見成地玩具,仲要勁多小朋友,仲要八成係鬼妹鬼仔,佢地玩既方式一向都好癲,我見佢地係咁狂跑喪追,又跳又叫,好恐怖呀!如果諾諾係度玩,實比佢地撞到飛落地!



(29).gif


大支黃色個d係氣槍黎架,會噴d波波出黎,兩面都有,互射一樣,好多人玩,玩到好癲呢!



飛天鞦韆:



(29).gif


呢度d滑梯都好高好滑架,下面個個仲多過45度,我地就目睹一個鬼仔玩完紅色個個即嘔,成地都係,好肉酸呀!最勁係其他鬼仔見到地下有嘔吐物都繼續玩,真係呆左...



(29).gif


仲有一型彈床同藍球場:



(29).gif


入面成個瘋人院咁,我地都係同諾諾係出面玩車車算啦,仲三架任揀唔洗爭添!



(29).gif


呢個旋轉木馬,三隻都坐晒,慢慢影~~



(29).gif


RELAXED~~



媽咪坐係度等~~



(29).gif


之後我地見天色好好,就出發去赤柱啦!



等lift+ing:



(29).gif


兩個諾諾係度玩緊,哈哈~~



(29).gif


係車度有咩好做,當然係訓覺啦,要養足精神一陣繼續玩麻!第一次同諾諾一齊覺覺豬,還被表姐偷偷影低呢,OH NO!



(29).gif



我地去到先行街SHOPPING,一路慢慢行去海旁,期間仲同諾諾玩"GO & STOP",勁攪笑,玩玩下諾諾會自己叫STOP,講得唔太準,好爆笑!



今次最尾仲識講GO呢,好好笑呀!



(29).gif


我地就係咁,望住海邊,又食下木瓜絲沙律,又織下冷衫,都好浪漫啫!



(29).gif


諾諾都有banana食~~



仲好乖咁請媽媽同舅婆食,good boy~~




(續)

(29).gif


沒有留言:

張貼留言