2009年4月1日 星期三

2009-04-01 (Wed) 影婚紗相後記


前篇咪提到係迪欣湖影外景時有兩位特別嘉賓既,就係表姐同諾諾,其實呢個約定係尋日飲茶時傾既,表姐好好咁話不如佢黎拍下花絮,其實我好想架,但記得問過唔可以帶埋朋友去,就係唔比,我地先加左錢拍MV呢!加上我又唔清楚個行程會係點,所以都係十五十六,表姐叫定我,一係我一化好妝時打比佢,佢就出門口!


點知我化好妝後又要set頭又要換衫,加上電話唔係身,到出發時先打到比表姐,到表姐黎到時,我地已經影左一半啦!


我地當時扮唔識,好鬼攪笑!表姐就扮路人,最慘係諾諾,慘被利用,表姐扮同諾諾影相,但鏡頭其實大部份都係偷影緊我同太陽哥哥!唔知諾諾第時大個見到呢d相,知道我地利用左佢會點呢?哈哈!


表姐真係勁,推住BB車黎,跟住放諾諾落地扮同佢影相,到我地一行,佢就即刻放返諾諾上車,跟住追住我地...係咁不停咁重覆呢個動作,我看在眼內,見佢又有少少狼狽,其實都幾爆笑架!哈哈!佢一路追仲要一路顧住影,其實都真係幾高難度,佢絕對有潛質做狗仔隊呢!




...



好醒咁追過我地,係我地前面等我地經過!




湖邊係我地其中一個景點...



連倒影都影埋,偷拍都咁講要求,哈哈!




助手教我地擺甫士...




做出唔同影婚紗相指定動作,要忍笑架,哈哈~~




呢張其實我好鐘意架,影到倒影張相又夠水平線,可惜影到攝影師...



跟住錫錫,兒童不宜呀~~




上面d相冇咩問題丫,跟住呢d就好攪笑啦,全部係扮影諾諾得黎又偷影埋我地,呢d相真係要keep住比諾諾大個睇先!


諾諾好似好無奈咁係度玩手指喎...



完全唔知比利用...



仲搭晒石頭比媽媽影相...




咁近個攝影師都唔知...哈哈~~



真係超近喎,差兩步咋喎...!




咁浪漫既時刻,諾諾竟然望都唔望,唉...




我的solo時間:




勁鐘意諾諾呢張相既表情,仲有佢兩隻手仔,唔通佢發現左被利用?哈哈!




攝影師真係好落力咁幫我地影相呀,上面個張已睇到佢露埋底底都在所不惜...



又彎腰又曲腳,仲要趴埋係度咁滯...




跟住去草地啦...




攝影師同助手突然走左去,因為發覺漏左相機袋係湖邊呀,佢地即刻衝返過去搵,仲話因為掛住影,影到咁開心咩都唔記得喎!我地就吼佢地走開左時,慢慢行近表姐比佢影...



越行越近...




跟住我地繼續影,見唔見到我地係度做緊咩呢?到時睇相就知啦~~




趴草地似乎又係指定動作...攝影師都一齊趴係度架...真係好落力!




接近尾聲啦...




等車回影樓中,攝影師好興奮咁叫我睇相,仲問我睇下鐘意咩style等佢今日繼續影喎,我真係覺得佢好有heart同真心想影輯靚相,而唔係為做生意咁!




臨走時經過表姐同諾諾,表姐竟然同諾諾講:睇下,頭先個姐姐呀!我就配合下,過去摸下諾諾,同佢say hi!正所謂做戲做全套麻,哈哈!



走啦,拜拜~~



今日真係要特別鳴謝表姐既幫忙,拍低咁難得既一面,thanks soooooooo much!



成個影婚紗相過程報告完畢喇,回想返,真係覺得上天好眷顧我,比我地一個咁晴朗又唔太曬既天氣,仲有book到出名既化妝師irene同攝影師kelvin,我同太陽哥哥都好滿意佢地既表現,尤其是攝影師kelvin同助手呀lok,佢地冇比到一個趕收工同不滿既感覺我地,反而好盡心盡力、唔計較要咁夜收工咁幫我地影到輯咁開心既相!可惜搵唔到利是封,唔係實封返封利是比佢地呀!


不得不提係,幫我地拍MV既錄影師,係由錄影公司個老闆andy親自操刀架,呢個真係冇預計過同好意外呀!早前門市sales提我地,如果當天同錄影師溝通有問題,就同佢講:sales同andy講好晒架啦,有咩唔明問andy啦!點知當今朝錄影師行埋黎自我介紹話:我係andy呀,您係張小姐?呆左...問返佢:您係andy?原來佢話因為好多booking,所以佢今日都要出黎幫手;我講笑同佢話:由您親自操刀,真係我地既榮幸呀!


我覺得自己好幸運呀,好似好多野無拿拿自己送到面前咁,仲要係最好既,上天好似真係安排晒最好既野比我咁,真係要感謝佢!仲要多謝elsa早上既攪笑祈禱sms呢!


最後post返第二次試衫時既偷拍movie先,睇返真係覺得自己冇揀錯衫,yeah!




仲有一樣新發現,記得揀外景婚紗時有兩件都心大心細、十五十六,雖然另一件感覺grandd亦多人鐘意,包括太陽哥哥;但最終自己反而揀左件簡單款,後尾先知原來係有原因架...


放棄左grandd個件:



我書檯頭一直有d紙板衫仔裝飾,其中一件係婚紗,我一直都好鐘意,因為其腰身交叉的剪裁...



大家話似唔似我揀個件婚紗?原來一個人既喜好,係會深深印左係腦海架,仲會不其然令您有一種堅持,感覺好微妙呢!




沒有留言:

張貼留言