2009年4月13日 星期一

2009-04-13 (Mon) Park Island again~~




今日係復活節假期最後一日,好開心太陽哥哥唔洗楂車,但我地已排好了schedule,全日都好full呢!首先我地要再入珀麗灣攪返d婚紗相,因為前兩天揀完相,返到屋企先發現有張$1000 加相coupon唔記得用,大拿拿$1000,梗係要redeem返啦!


好少可以同太陽哥哥係日頭出街,影到呢d相好開心呢!加上珀麗灣係個小島仔,好似去左效外咁,好relaxed;呢排黎左珀麗灣兩次,突然都幾鐘意呢度,好羨慕may係度住呢!不過交通費都幾貴,同夜晚想搵野食都幾唔方便,用黎渡假就唔錯,哈哈!




太陽哥哥似乎都患上左影婚紗相後遺症喎,係度擺甫...哈哈~~




成功redeem返一千大元,太好了!一場黎到,我地又順便check多次我地揀左既相,因為有d返到去睇返,又好似應該要對調下咁;最後調動左八張相,變左又要重新對過揀邊d相放大細相簿;呢part都冇咩問題,最大問題係做design既太陽哥哥,想親自排埋次序;而呢樣野,相信我地係第一對新人要求咁做,因為開頭sales姐姐只係比我地排大相簿,攪掂後諗住送我地走啦,點知我地再要求想排埋兩本細相簿,佢係都話唔得架,要比師傅決定架之類...但太陽哥哥好堅持,最後sales姐姐都比我地排埋,但我估佢實覺得我地呢pair超麻煩啫,哈哈!


人地話結婚相女仔緊張d,估唔到太陽哥哥由揀相到做相簿都好重視同投入,呢樣都令我好開心既!


離開後我地就周圍行下影下相,咁貴車費入到黎,未天黑梗係要周圍行下啦!



婚紗店一落黎就係挪亞方舟,同埋我地影左好多靚相既沙灘!




今日天氣唔錯,不過好多人呢,我眼見已有三對新人影緊相啦!




咁岩仲見到我地個攝影師kelvin(拎住相機個個),其實係舖頭入面已見到佢架啦,我地仲相認左,太陽哥哥仲後補返封利是比佢添!當時又係冇利是封係身,我就靈機一觸,叫太陽哥哥用佢新完成既結婚利是封個版用黎送比kelvin啦,反正可再印過,就係咁,kelvin反而成為左第一位收到我地既結婚利是封既人!



我的作品:




跟住我地行去馬灣公園,經過呢個background,當日既片段又開始浮現返出黎啦!



原來對面的石斜坡有好多唔同既字係上面架,仲係彩虹咁色,其實幾有創意,不過呢度好黑漆漆,都唔係太起眼,我都係今日先見到!




呢個每日都更換既日期好別出心裁,上次影唔到,今次要影返先!



熟悉既七彩牆再次出現係眼前,腦海浮起好多開心回憶,好開心呢!




其實呢d牆暗藏玄機架,我當日都唔知,只覺得好靚好多顏色,因為我鐘意colourful既感覺!但原來呢幾堵牆,從左右咁睇,係兩幅完全唔同既畫黎架!



從左望去:



從右望去:




另外幾堵牆,有紅色:



有黃色:



有綠色:



有藍色,同埋前些有紫色,不過只影到一邊,因為夠鐘關門,管理員唔比我地再向前行了...




最後係呢個大貝殼,可以講係馬灣公園地標,一見到佢就知邊度黎了!當日著住婚紗禮服咁影,宜家著住便服影,感覺特別~~






行完馬灣公園已六點啦,因為約了呀仔伉儷七點半尖沙咀等,係時候要走了;其實我仲想去埋碼頭個邊架,聽人講個邊好靚好舒服,入左黎兩次都去唔成,係未來日子又應該唔會再無拿拿入黎珀麗灣,去唔到有d失望呢!


晚飯去左呀仔介紹既日本餐廳,佢話呢度既吞拿魚係超超超同勁勁勁好味架喎,可惜我唔食魚生既,哈哈!





我的黑毛和牛肉飯定食:



太陽哥哥的鐵皮藍鰭香燒吞拿魚定食:



我個定食真係好好味呀,呢度真係冇介紹錯,唔怪之得太陽哥哥話呀仔佢地食慣好野,跟佢食野實冇死!不過我略嫌呢度貴左少少,定食唔太大份都要一百蚊份喇!





呀仔的火燒藍鰭吞拿魚赤身飯定食:



Hazel 的藍鰭吞拿魚扒飯定食:



我越黎越覺得呀仔個 look 有d似威哥呢!



 


沒有留言:

張貼留言