2009年4月1日 星期三

2009-04-01 (Wed) 難忘經驗+開心回憶的一天:影婚紗相


今日係零九年四月的第一天,除左係愚人節外,亦係我人生好難忘同好開心的一天,就係影婚紗相既日子!


一路好擔心今日的天氣,但尋日開始已經好老定,所以好安心咁期待今日既來臨!不過今朝都有段插曲,就係太陽哥哥一早去泵氫氣球,尋日朝都去左間舖頭confirm一次隻氣球岩唔岩,亦講好今朝會八點半到,點知去到未開...好旁惶...九點...九點三...都冇人黎...終於到九點四有人黎啦,嚇餐死!個呀嬸話個呀伯冇交低喎,頂...算,最緊要買到!


我地遲左五分鐘,十點四到達珀麗灣!




irene原來係咁既樣,我都係上網見好多人讚佢先book佢咋!佢好病呀,聽d女仔講佢有左呀,好在佢都照返工咋,因為我真係覺得佢化得好好;本身我好抗拒化妝,總覺得自己係唔受妝的人,亦最怕一化左妝會變左第二個人樣,但今日既妝都睇得出係自己,所以我好滿意呀!irene真係掂架,大家有機會就book佢啦!


先卷髮,跟住開始化妝:



化完妝就去廁所先,跟住要換衫出發,去廁所時經過條大通道,影下相先;認得出係自己,好開心,哈哈!



跟住同攝影師同助手溝通下先,今日攝影師係kelvin,又係我上網見好好comment先book佢,助手係呀lok,佢地兩個都好young好nice,最緊要young,咁先冇代溝麻!我地同佢講左想要一個開心同sweet既style,cool look一律唔要,kelvin都好明白,亦好細心留意我地既samples同帶來既道具,仲話已經開始有靈感呢!其實我都信呀,因為六七pair人入面,我只係見到我地先有野帶黎,仲係兩大袋加一袋氫氣球呢,哈哈!



呢個係第一個造型,我好鐘意既黃色裙;外景我地揀左迪欣湖,放棄石澳真係一個明智既選擇,因為呢度好多景點同埋好靚呀!



因為呢part係外景,我地係咁周圍影下相,攝影師都冇理我地,可惜冇合照...其實呢part有兩位特別嘉賓,就係表姐同諾諾,呢部份會留返下篇entry先講~~




之後返去轉第二個造型,呢個亦係我最鐘意既造型,因為真係最似自己呀!




去廁所時又影影影,呢個妝咁滿意,一心要影低比phoebe做參考!




第二個外景係珀麗灣入面馬灣公園同沙灘,中間影唔到咩相,因為要同時影相加拍video,非常忙碌,冇機會自拍!


影馬灣公園同沙灘呢兩部份係好開心好難忘既,可能要兼顧攝影師同錄影師的指示同吩咐,我地又非常有默契同配合,佢地又拍得好開心,攝影師仲叫太陽哥哥做演技派,因為佢真係表情豐富喎!(浮誇就真啦!! 不過面部表情對一輯開心既婚紗相又真係好重要既...)


錄影師亦跟我地講話如果pair pair都好似我地咁好玩咁好拍就好喇!standard既video係錄二十分鐘度,但拍我地over晒三十分鐘呢!加上我地又帶左好多道具,比到佢地好多靈感喎,好似太陽哥哥畫個兩對波鞋,好多人見到都好驚訝,攝影師們亦好鐘意影;仲有氫氣球襯沙灘,真係好浪漫同好靚呀!好可惜我唔記得影低太陽哥哥咁辛苦買返黎既氫氣球啦!




第三個造型,換上一套隆重既婚妙,因為影室內studio!




太陽哥哥的偷拍,亦係唯一一張,因為周圍都係攝錄機,費時連累kelvin同呀lok比公司鬧啦~~




最後的夜景環節,好記得問過試衫部sales係唔可以換返晚裝影相,點知kelvin比喎,超開心!呢個已經好意外啦,點知仲有第二個意外,就係kelvin又同我地落返沙灘影煙花景同夜景,呢個連門市部sales都好肯定同我地講過,係唔會落第二次沙灘架,因為冇燈,要打燈等等,所謂青馬大橋夜景只係係studio內的露台影出去而已!所以我地完全冇expect過kelvin會同我地落返沙灘影,佢地仲帶左兩個喼仔,入面有燈同腳架等,最驚訝係有d蠟燭燈既物體/道具,佢一個個咁係個喼度拎出黎,跟住放係沙上面,嘩,真係好浪漫好靚呀!


我地真係超滿意同勁鐘意kelvin+呀lok,兩個都好細心,好體貼,好明白我地鐘意d咩,又唔計較過晒時間;我想特別一提,當時我地出沙灘時,舖頭的其他新人已影晒相走晒架啦,但我地先開始落沙灘影夜景;當時得返一個sales,佢仲換好晒便裝,坐係梳化度睇電視等我地出發同返黎添!




諗住影完沙灘就完,點知仲要去影街景,當時已接近十點啦,今晚剛起季後風,好大風、好凍,尤其是我衣衫單薄;係沙灘已經好凍,不過為左靚,都要堅持落去,哈哈!同埋我地都好enjoy,未係有好攰的感覺!



終於煞科,好唔捨得呀!呀lok幫我地影的唯一一張合照,傻瓜機都一take過影得咁靚,果然食呢行飯呀下!




返到影樓叫sales幫我地四個影返張相留意,左邊係呀lok,右邊係kelvin,認住佢地呀,我超級兼誠意推介!



今日真係難忘經驗+開心回憶的一天,我以為女仔先會有呢種感覺,但點知太陽哥哥都係,佢同我講影得好開心好難忘,都好心急想快d睇相呢!成個影相過程都係同自己鐘意既人一齊,話晒影左成日相咁長,當中的一種交流,大家都好深感受,好難形容...總之好開心好開心啦,好似加重左對對方既愛咁;影完相後,我亦有種"我真係要結婚喇!!"一種好實在既感覺,而呢種感覺,係就算book酒席、book婚紗相、揀衫時都冇架...好啦,係時候正式宣佈:


我922結婚啦,大家到時早d到啦!



沒有留言:

張貼留言