2009年4月15日 星期三

2009-04-15 (Wed) Nok Nok's Gallery


上星期去諾諾屋企玩,發現左諾諾人生的第一同第二個作品,全部都係 kids gallery學架;等我影低d作品先,一個一個咁儲下,慢慢就可以開個Nok Nok's Gallery啦!


第一個係 Easther chick with Easter eggs,大家有冇發現有少少問題呢?就係...隻雞雞個三角形咀...上下調轉左呀,哈哈!



呢隻雞雞都真係幾攪笑,加幾條羽毛就變左隻雞雞,又幾似既;d蛋都好攪野...聽表姐講好似二百蚊一堂,二百蚊整到d咁得意既野返黎,都抵呀!




第二個作品好大份,有四面架,我地開頭都唔太知係咩黎,原來係馬戲團帳篷入面既表演,又真係幾似喎!




我最鐘意monkey同elephant,隻lion好似瘦左d,哈哈!不過呢個作品做左四堂,盛惠八百大元...好似貴左d喎!




睇下諾諾點樣揹書包返學先:



上堂+ing:



拎作品返屋企啦~~



 


沒有留言:

張貼留言