2009年4月3日 星期五

2009-04-03 (Fri) Lunch@Science Park & 稻香一蚊雞

  
 
  
 
  
 
  
 


放左四日假,今日要返工,好唔慣呢!不過一返到去成朝都超勁爆忙碌,忙到冇時間諗唔慣喇!好多野做,根本冇諗過出去食飯,點知到臨lunch時,jimmy咁岩行開黎探我,我又比左d婚紗相佢睇,佢就拉我一齊出去食飯;見成朝我都未比yammy睇相,我又知下午都會係忙碌中渡過,就決定同佢地出去食啦,用lunch時間分享下,唔係真係冇時間傾計呢!


我地去左科學園的一間茶座,呢度個feel都唔錯呢!



  
 
  
 
  
 
  
 


一客麵大約三十幾蚊,合理價錢啦!



我的霜降牛肉咖哩撈烏冬,好掂呀,超好味!



Yammy的豬扒拉麵:



  
 
  
 
  
 
  
 


Jimmy呢個甫士好英喎!



Jimmy的叉燒拉麵:



  
 
  
 
  
 
  
 


Yammy前幾天請我食的薯片,當時為左影婚紗相禁食熱氣野,今日就當係開工禮物啦!哈哈~~



  
 
  
 
  
 
  
 


夜晚同太陽哥哥支持香港人慳錢,去左稻香食一蚊雞!



  
 
  
 
  
 
  
 


加左個$58大澳啫啫通菜煲,兩碗白飯@$8,埋單計埋茶錢@$8,仲有芥醬@$8,剛好一百元!我嫌貴左少少,好似都要叫多碟菜啫,又會變左一百蚊...我係度諗,當時開位時又無比其他酸菜辣醬我地既,如果隻雞黎時我地唔要個兩碟薑蓉,叫佢拎走,埋單係您估可唔可以爭取free左芥醬$8位呢?咁就可慳返$16-17...得唔得呢?!



  
 
  
 
  
 
  
 


沒有留言:

張貼留言