2009年4月6日 星期一

2009-04-06 (Mon) 第32個月紀念日


今日係同太陽哥哥的第32個月紀念日,不過我病倒了...


其實係前兩天假日都唔太舒服,由星期六晚訓覺時開始發冷,跟住日頭又無胃口兼成個人同成個身都好攰,媽咪話我實係影婚紗相個晚起季候風,夜晚九點幾仲落沙灘影相攝親啦,我諗都係呀,因為個晚最後個半個鐘真係凍到我抽筋呢!


今朝我仍照常返工,點知越來越唔妥,最後一點幾都係頂唔住要告病假;好在有太陽哥哥屋企鎖匙,返佢屋企只係半個鐘,我今朝只係食左個叉燒包,lunch咩都食唔落,一返去就"達"上床訓了...


中間醒下訓下,亦聽見太陽爸爸返過黎又出過去,到大約七點鐘,佢已經煲好粥比我食啦,仲驚我口淡,整埋菜甫蛋我食...嘩,一出黎見到,雖然仲"溫溫鄧鄧",但都覺得好sweet!因為太陽哥哥當時仲未放工,佢放工返到黎已九點鐘,而佢冇食粥架,太陽爸爸另外煮野佢食,所以白粥係太陽爸爸陪我一齊食架,好感動啊!



中間係尋晚係潮樓碟菜,原本係今日我既 lunch,但最後無胃口冇食到,拎埋出黎唔好晒左去啦,嘻嘻~~




本來今日諗住出街食飯慶祝,因為去唔到,我買了兩個cake慶祝;太陽哥哥一聽見我拎相機影相,叫我等等,做咩呀?原來佢去...照鏡!佢整"衡"返個頭先出黎...oh no!照貪靚~~



我的病樣,好樣衰呀...我凍到要著件抓毛厚外套呢!



合照:



 


沒有留言:

張貼留言