2009年4月20日 星期一

2009-04-20 (Mon) Jacky生日飯局@Ant One

 
 
 
 
 


其實Jacky係上個月生日架啦,不過到今日先同佢食生日飯!我地去左新都會新開既Ant One,因為我同Tony先去到,都被呢間餐廳吸引住,環境坐得舒適之餘,意粉/pizza又係我地鐘意既dining,於是我地就就自己所好話事食呢間喇!



原來呢度係紅螞蟻集團既~~



 
 
 
 
 


天花板的水晶燈好grand呀!



 
 
 
 
 


呢支jumbo裝tabasco都好吸引我!



 
 
 
 
 


Dinner time~~ 每人拎款食物合照先,再有食物close up!先係Tony,我記得佢好鐘意食魷魚架!



辣汁燒原隻日本鮮魷魚兩食〔$45〕:



 
 
 
 
 


Jacky的人脷 VS 牛脷,哈哈~~



照燒牛脷〔$30〕:



 
 
 
 
 


影呢張個剎那,我真係覺得呀Pat好鬼cute架,一d都唔似我地實際既age group!哈哈~~



黑椒忌廉汁焗百花釀雞卷飯〔$62〕:



 
 
 
 
 


唔記得除返個髮夾添,攪到個look好 du添...您地唔准笑呀!



鮮茄汁焗鮮露筍帶子意大利粉〔$68〕:



 
 
 
 
 


另外仲有:京式烤鴨肉蔥油薄餅〔$68〕& 香草蜜糖燒豬仔骨〔$88〕:



 
 
 
 
 


全檯都係豐富食物,樣樣都好好味呀,質素保證,我實會再光臨!



影下合照先:



 
 
 
 
 


飯後就叫甜品,其實點菜時已被甜品個版吸引住架啦,終於等到啦!


士多啤梨千層酥〔$27〕:



即焗軟心朱古力布甸〔$30〕,點解會有蠟燭既?其實一開始係餐廳門口,已問定侍應有冇蠟燭供應啦,問清楚有之餘仲係免費,我地就更加決定要係度食啦!


呢個軟心朱古力order,我地一坐低,趁Jacky仲未黎到時已經叫定,同埋交待好到時打眼色就上!我地仲諗埋,如果到時叫甜品時,Jacky又order呢款點算呢?唯有要扮keep fit,話唔想食咁"漏"既朱古力囉!諗返都覺得好好笑,我覺得自己好似冧緊女咁呢!



睇Jacky都幾驚喜架,不過好明顯係度扮鎮定啦,哈哈~~



全晚唯一一張大合照:



 
 
 
 
 


壽星仔同小蛋糕影返張先,恭喜Jacky加入三十大軍,哈哈!



吹蠟燭:



切蛋糕:



 
 
 
 
 

呢度仲有一款四人餐同兩款二人餐供客人選擇架,大家可參考一下!


四人餐:



二人餐:




 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言