2009年4月2日 星期四

2009-04-02 (Thu) 與諾諾@迪欣湖


尋日表姐帶諾諾去完迪欣湖偷拍我同太陽哥哥影婚紗相後,佢就愛上左迪欣湖,因為佢第一次去咋,覺得個度好大好靚好舒服喎,仲有大草地,最重要係冇咩人,仲有個遊樂場可同諾諾玩;表姐話雖然過青馬大橋要比三十蚊,但都抵過帶諾諾落屋企樓下個迷您遊樂場呢!


表姐知我今日會繼續放假休息,所以尋晚八點幾,係我仲未影完婚紗相時,佢已經好心急打比我,約定我今日想再帶諾諾去多次迪欣湖呀!雖然當時我未知今日會唔會好攰,但聽到佢把聲咁興奮,我都好想去呢,哈哈!


青衣城聯邦皇宮已經成為我地每次見面的既皇宮地方,而檯中間的寶座,次次都係留比我地既小皇爺諾諾架!


每次小皇爺都會有 solo 時間,呢個係smile:



呢個係真係做錯事時的sorry,每次都有,因為每次見佢都總有做錯事既時候,哈哈!




諾諾每次都好鐘意玩我部電話,仲玩得好投入,我一開細妹張BB相佢就會笑架,仲會講baby,勁叻~~




仲咩伸隻手指入口呀?因為我開左d手機鈴聲出黎,其中一個係剃鬚聲,點知諾諾一聽到就伸手指入口,原來係佢支牙刷係咁既聲呀,平時刷牙就係咁,哈哈哈哈~~~~




一個小朋友點可坐係度一兩個鐘呢?比隻banana諾諾就可頂到十分鐘,哈哈!自己食banana,好叻叻~~




跟住我比新野諾諾玩,就係係手袋搵到既潤唇膏同鏡仔,唔洗點教,諾諾已經識搽,亦識照鏡,超爆笑!




諾諾似乎好鐘意我把鏡仔呢,照到要錫把鏡呢!




唇膏就...喂喂,做咩伸條脷出黎架,您好肚餓咩?




做咩表情咁鬼馬...



有古惑喎...



原來諾諾將支唇膏放入衫入面呀...哈哈~~




呢塊係女仔尿片喎...哈哈!表姐話係d試用裝,得一塊,帶出街方便,岩岩可以用左去!




飲完茶我地就出發去迪欣湖,見到出面架藍色車車,同諾諾玩陣先!




青衣城有easter裝飾啦,仲係諾諾都識既smile,好多好多哈哈笑;諾諾好興奮咁係度跑黎跑去,攪到我都好難影到相呢!




青馬大橋呀...令我不自覺地想起尋日影婚紗相呢!




先去草地玩下先,呢張係我自己好滿意既作品,其實諾諾當時指緊天上面既飛機架!



諾諾好攪笑,佢竟然怕d草,一放隻手上去想起身就縮手,仲向媽媽求救要起身,因為佢覺得d草拮拮佢隻手手呀,哈哈~~




呢度真係好多草地,好岩小朋友係度跑跑跳跳!今日天氣亦唔錯,不過都有少少陰,間唔中都幾大風;諗返尋日咁天朗氣清,再次發覺自己真係好好彩!




諾諾 run run run~~~




同媽媽一齊又 run run run~~~呢度真係超舒服,好有外國feel,表姐話好似去左另一個世界咁,呢個比喻真係幾攪笑!我建議不如下次黎野餐啦,咁咪唔洗晒左d時間去飲茶囉,仲可能訓係草地上面享受下人生!嘩,呢個提議真係good,等我快d安排下先!




諾諾識得聽指令:行過去個度丫、stop、拎過黎、smile,跟住定係度比我地影相,但唯一咁聽話既交換條件係...影完要比佢睇!



仲咩叫自己做鑊鑊呀?哈哈哈哈~~




終於適應左d草草,唔怕係上面爬啦,不過都係行好過爬,好拮手呢!




見到單車好新奇...


藍色呢d咩黎架?



行坑渠有聲,又係好新奇...





看海...好舒服~~



有車車喎,好nice既救生員哥哥仲比我地坐上去影相呢!




諾諾係咁望住救生員哥哥,救生員哥哥都OK靚仔架,仲幫我地三個影相添!




唔知救生員哥哥叫咩名呢,我都好想識佢呀...睇片啦,諾諾會介紹架啦(必看之選,諾諾實在太叻囝喇!!):




跟住我地就去左遊樂場玩啦!




呢度有個小型噴水池,諾諾一直都唔會行埋去架;後尾我帶佢埋去,佢開頭都縮縮地架,但當我示範放隻手係d水度,仲拎住佢隻手仔一齊放落去玩,佢就唔驚啦,仲玩得好開心添,玩完一條水柱又過去玩另一條,玩緊呢條已望定另一條啦!不過佢對高個d水柱都係驚驚地,唔會掂呢!




玩到褲同鞋都濕晒,當然有衫換啦,唔係表姐點會由得諾諾攪成咁?哈哈!我仲特登叫表姐唔好幫諾諾抹面住,因為我想影低諾諾呢個爆笑樣!



變態既我同表姐仲叫諾諾擺甫士比我地影,諗落都衰衰地呀!




沒有留言:

張貼留言