2009年4月4日 星期六

2009-04-04 (Sat) 免費吸塵示範


今日係威哥牛一,係度祝佢快d生性、快d長大、最好快d出身幫手養家,唔好再追尋自己既理想啦,哈哈!年青人一族,生日已約好朋友出去玩啦,因為媽咪約好左聽日拜完山先一齊食飯慶祝;我就早前送了他半張海洋公園全年入場證,佢自己開到口話半張就夠,咁就半張算架啦,哈哈!太陽哥哥就送了他頭泥,係我揀既,見佢平時冇錢買大盒咁,成日買d旅行裝size好慘咁!經濟衰退,物輕情意重,希望威哥唔好介意啦!


今日有個家居免費吸塵示範,係早前休介紹既,講到明間公司打到黎我可接受同拒絕都冇問題,我見係屋企都係無野做架啦,咪比佢地上黎,當係幫我吸下塵都好丫,哈哈!


呢個吸塵機要入水既,先注入清水,好清架,清到望到地板:




先買我清潔下枕頭:



黑布係做正常清潔時係唔會放既,因為做示範,所以會加係中間比我地睇到有幾多污糟野,個枕頭吸左幾下已變成咁...呢d唔一定係塵,聽位哥哥講係人既死皮同汗,仲有蟎蟲喎....聽到個蟲字好驚呀!睇完會唔用黑布繼續吸,唔係黑布會阻擋住減低清潔效力,所以睇唔到吸晒係變成點。




跟住放兩層黑布吸地下:



只係吸左廳哥哥踎係度的四周位置一個圈,第一層布:



第二層布:




冷氣機佈置塵的隔塵網:



嘩,成吋厚!




冷氣機同隔塵網千祈唔可以用水洗喎,因為塵一遇到水就會黐住,越積越難清潔!




威哥的keyboard,嘩...呢舊野多到有厚度添,當中肯定有食物,好恐怖!




到我張床啦,可去片:



大家都見,我張床其實用左兩年度,都算新,但吸左好少範圍,只係兩下下,已經咁多野吸左出黎,當中仲有咩蟎蟲屍體,好恐怖呀!


將第一層捽下會變成咁:



第二層:




未吸床時,清水己變到咁,望唔到地板了:



吸完床時,己變到有一舊舊野浮起面,好似打邊爐最後時煲湯...



今次的家居免費吸塵示範,主要係比大家知道屋企既塵係幾咁多同難以想像,同埋平時清潔的方法好多時都好有問題,比如用普遍吸塵機吸塵,其實係冇咩作用;又或者用水抹野啦,同埋同拍打方式清塵,其實d塵都係繼續留係個個空間,亦即係屋企入面冇走過!


我知呢部水式吸塵機要五位數字,我就應該冇能力買啦,加上都幾大部,要放置佢都係一個問題;不過最令我舒服係,個哥哥由頭到尾都冇提過叫我買機同講價錢,所以我自己只當係一個免費清潔,同埋學下一d清潔常識啫;而哥哥點維生就係靠referral,去完一度有多dreferral就得,所以我都寫左二十個朋友個名比佢呀,哈哈!


各位朋友,如果收到佢地公司call您,希望您地唔好介意先,同埋諗下想唔想試啦,唔試都冇問題既,謝謝!



沒有留言:

張貼留言