2009年4月17日 星期五

2009-04-17 (Fri) Sharon's Last Day & "地球毀滅密碼"

(9).gif
(9).gif
(9).gif
(9).gif


今日係sharon last day,雖然同佢唔算係同一個office,但呢兩年佢office都係我地office隔離,工作上亦有d聯繫,所以好多時d聚會都好自然會預埋佢地個office!估唔到佢會唔做呢,當初知道呢個消息都好surprised!同sharon唔可以講得上勁close,但佢平時都會同我傾下計,好nice咁share好多野,比如結婚呀,又或者叫我試下用咩mask咁,佢前排先特登拎左個放戒指cushion比我用,所以一路覺得佢好好人呢!


前幾天michele提議叫太陽哥哥幫手畫sharon個樣,我個心當然都想,但都驚驚地太陽哥哥,因為佢手頭上有好多野要畫;當我問佢時,佢話唔係人人叫佢畫都叫得郁佢,不過...我就例外喎!哈哈!yeah~~


我地仲特登早幾天厄sharon影相等太陽哥哥可照住畫,呢個就係製成品喇:



(9).gif
(9).gif
(9).gif
(9).gif


michele將呢個鉛筆畫貼左係goodbye咭入面,各同事寫上祝福後,就一齊送比sharon喇!(不過我唔記得影入面呀,唉~~)



(9).gif
(9).gif
(9).gif
(9).gif


係檯頭見到sharon BB囡既相,忍唔住要影低幾張,我仲未見過BB囡真身,不過一出世已經八磅七,係一個肥嘟嘟既BB囡!



(9).gif
(9).gif
(9).gif
(9).gif


另外,今晚同太陽哥哥睇了尼古拉欺"蛋"治既"地球毀滅密碼",睇完都幾失望,因為有外星人,我覺得太唔現實了,比起佢以前d尋寶系列,真係差天共地,佢雖然係老餅,但我對我本身都情有獨鐘架,覺得佢幾charm幾型架!但呢套戲真係令我覺得失望~~


地球毀滅密碼.jpg
Knowing 地球毀滅密碼.jpg
 


(9).gif
(9).gif
(9).gif
(9).gif


沒有留言:

張貼留言