2012年5月26日 星期六

2012-05-26 (Sat) 首嚐蘭芳園.揀工人.Dinner@MOS burger

今日有個重要任務,就係為小丁丁揀照顧佢的工人姐姐!地點係中環,上去僱傭中心前,太陽哥哥先帶我去蘭芳園食野;我地都係第一次黎,個炒公仔麵真係幾好食,蕃茄湯底的通粉我覺得普通,覺得同媽媽煮的也差不多;咖央多士同鹹檸七好正!


















揀呢間僱傭中心係因為表姐的工人都係呢度請既,覺得好好,又係基督徒老闆;我一心都想請有宗教信仰的工人姐姐,一來心靈健康d,二來我情願佢放假係去church,都好過we we wet wet 識男仔呀,係皇后像聚集跳舞咁!





呢度好似海洋世間咁,一入黎就有個大魚缸,每間見客房又係大魚缸!












揀既過程都好順利,我同太陽哥哥選擇完全一致!呢位就係我地初步的首選,希望黎緊既手續無問題啦!^^



跟住返青衣城買明晚戲飛,我突然好想食熱狗,所以晚飯係MOS burger 攪掂!


沒有留言:

張貼留言