2012年5月18日 星期五

2012-05-18 (Fri) 太陽哥哥生日前夕飯@盛八.神秘嘉賓送蛋糕

太陽哥哥明天生日, 今晚得登同公司申請左permit, 要早d放工; 幾個月黎真係第一晚八點前走到; 之前佢話想食盛八燒肉, 我就話生日飯咁普通, 建議去佢未去過的八王子; 正當佢未決定到揀邊間時, 又早到收工, 即刻扑鎚今晚旺角盛八, 明晚尖沙咀八王子!







我放工後去左沙田COVA拎蛋糕返屋企先, 跟住再出旺角同佢食飯; 期間約定休今晚十二點上黎, 比個驚喜太陽哥哥, 因為得休一位朋友住得近, 加上佢實唔會托手踭, 哈哈!





晚飯後返到屋企十一點幾, 太陽哥哥剛去左沖涼, 休就到左, 一路叫佢匿埋係睡房入面 , 咁上下我地夾好, 先係我入書房搵太陽哥哥閒聊, 跟住休ready就捧蛋糕入黎, 仲唱住生日歌; 太陽哥哥都嚇一嚇, 無拿拿有把男人聲傳入黎, 哈哈!











沒有留言:

張貼留言