2012年5月11日 星期五

2012-05-11 (Fri) Enary@9° Beauty


大出血呀!




細妹話上網有好多人包括名星話 Enary @ 9° Beauty 的牌子好用, 最正係支用作收縮水的 mild moisture lotion, 拍得住 SKII 神仙水, 但只需一半價錢 (Enary $480/150ml & SKII $1080 / 215ml) 支lotion有獨家甲殼素成份, 對暗瘡暗粒有其見效! 我有左bb後出左好多粒粒呀, 跟住變左好多印, 我本身都想買支 SKII 神仙水試, 搵到朋友有staff discount 添, 但要等到下個月先有; 既然今日去開中環, 忍唔住去買 Enary 先, 因為只得置地 Harvey Nichols 有得買架咋!





一心諗住買 cleansing gel ($300) + lotion ($460), 都好合理價錢丫, .點知.........




買左最底套set 裝, 有 lotion+eye gel+cream, 但冇cleansing gel, 要另外再配, 所以我買左成 $2700; 再幫細妹買多支lotion, 埋單單過了三千! 
 




不過又好開心呀, 其實係支eye gel+cream好貴, 每支都過千, 不過我試過, 又真係好正, 同埋用好少就搽到好大範圍, 我相信最少用到半年至九個月! 加上原來enary得五款野, 我係差支essence 就買晒, 咁試晒一條line都ok呀! 嘻嘻!


沒有留言:

張貼留言