2012年5月12日 星期六

2012-05-12 (Sat) 大家族母親節飯@西頁勝記

今年餐母親節飯, 心血來潮諗住搵埋小丁丁契爺契媽+呀仔父母一齊上船食海鮮, 諗住八個人very fit; 跟住呀仔細佬會join, hazel 父母都join, 攪攪下爆船, 因為最多十個人咋, 哈哈!  轉戰西貢勝記食, 多得契爺契媽去大埔買靚海鮮, 跟住拎黎煮, 再試下勝記d 撚手小菜, 岩晒食唔到海鮮既我; 呢餐16人先食左四千多, 抵呀!
























 

多得契爺契媽係大坑買左 Mimosa 黎, 令我有機會品嘗到超好味的拿破崙蛋糕, 真係好正!  太陽媽媽見我食野最開心, 成日話我食得少, 仲分左佢個半舊我食, 我真係全部食晒呀!







沒有留言:

張貼留言