2012年5月19日 星期六

2012-05-19 (Sat) 太陽哥哥生日飯@八王子

呢個weekend太陽哥哥生日休息兩天, 全天候停工; 佢呢幾個月黎正職都做到晚晚十點十一點幾, 加埋工作七天, 今朝我都由佢訓唔嘈醒佢啦, 佢一訓訓到十二點幾呀! 原本諗住去灣仔行藝術展, 去到青衣城時, victor需要太陽哥哥幫手還返架的士去荃灣, 約左四點半香港機鐵站等; 時間唔容許去藝術展添, 我地就去左中環行街, 跟住係香港站攞車, 楂去荃灣交車, 再搭返地鐵出尖沙咀食飯, 訂左六點鐘八王子!

太陽哥哥第一次黎, 覺得呢度好特別, 裝修又有特色, d 野又好食, 話好味過尋個餐呢, so good!
















之後我地行下街咁, 代細妹買左兩件tee送比太陽哥哥做生日禮物!




買杯星巴克飲, 我就買左澳洲牛奶公司熱燉奶外賣, 就咁過左跟太陽哥哥最後一次二人世界的生日!  我話有d平淡, 原本我地呢幾日可以去旅行, 宜家應該身在布吉架麻, 但因為太陽哥哥公司太忙請唔到假..........不過太陽哥哥話, 佢生日其實唔需要大搖大擺, 簡簡單單開開心心咁同我過已經足夠, 咁今日我地都好開心既, 只係我覺得唔夠特別啫, 嘻嘻! ^^



返到屋企太陽哥哥仲堅持搬晒d箱出黎抹床下底, 佢話難得佢放假先可以有時間做, 但我覺得生日要佢咁, 真係唔好意思喎........佢絕對係一個好好老公呢! ^^


沒有留言:

張貼留言