2012年5月24日 星期四

2012-05-24 (Thu) 升到職呀!

終於收到信, 由老闆親手交封信比我, 感覺好實在, 真係升到啦!

終於可以講啦~~ 上年十二月被推薦, 一月自己寫份self report, 二月training+考四個試, 期間發現有左小丁丁, 身體狀況急劇下降, 成個人好易攰, 晚上要九點半就上床訓覺, 但又要抽時間溫習; 加上要考四個試, 的確辛苦, 真係好大壓力!!!  種種種種....仲好擔心因為受壓而陀得小丁丁唔好; 平時的二月係我的開心月, 生日+情人節, 好多時都會去旅行; 但因為有左同要考試, 太陽哥哥公司亦好忙, 今年冇得去, 過左個好辛苦的二月!
 
點都好啦, 一切過晒, 一路等結果, 等到今個月頭先知得左, 但老闆話strictly confidential, 叫我要真係收到信先講得! 當時已即刻msn多謝左老闆, 佢冇野覆, 只係兩隻字 "you derserve", 我見到個心真係開心到飛起, 絕對係一個認同及肯定! 多謝老闆+supervisor咁多年來的提攜, 我冇轉黎呢個office, 呢日真係未必會有機會到囉! 仲有ex-boss & ex-supervisor 後補的recommendation letters, 令成個application完成!

 


沒有留言:

張貼留言