2011年12月29日 星期四

2011-12-29 (Thu) 年尾大病.Dinner@Lime Garden(青悅越南料理)

2011最尾幾日黎個大病, 睇醫生後得左十隻藥, 醫生亦叮囑要休息多一日, 必定要臥床訓覺, 唔係將會好慘咁過除夕........今日首次睇中大網絡醫生, 最近係得藍澄灣架啦, 雖然要比三分一, 但個醫生又幾好人, 仲好後生添!


睇完醫生搵小巴去青衣城, 媽咪細妹已搵定位, 病當然食清d, 去左新開的越南餐廳, 食湯粉; 可惜我冇咩胃口!

今晚首次經歷係街暈低, 當時係百老匯等比錢買個量血壓機比媽咪, 突然狂打喊路, 好眼訓, 跟住好想嘔+暈, 細妹話見到我嘴唇變左紫色, 媽咪即刻扶住我, 我話想坐低, 即刻行去大約三十步的 starbucks , 一路行時仲變到聽唔到野+雙重vision.................好快跌落 starbucks 梳化, 飲左杯暖水, 隔離個哥哥仲叫媽咪快d買d 甜野我食.......媽咪話睇住我嘴唇由白色變返粉紅色, 有驚無險!  但我個嘴唇變左好多色喎, 變色龍咁~~哈哈!

沒有留言:

張貼留言