2011年12月26日 星期一

2011-12-26 (Mon) 2011 Crazy Xmas Party (上)

一年一度既 Xmas Party 又係好crazy咁係陸宅度舉行; 今年有d唔同, 開始時先有個意外求婚環節, cool!!


跟住玩呀玩, karen今年預備左七個game比我地嘆!
Game 1 - 勁歌金曲: 考對流行曲熟識程度
玩法: 主持人讀出一段約四句的歌詞, 各隊員鬥快跑到前面搶旗, 主持人叫名方可作答, 估完後最多那組勝!
呢part 佢地搶到暈, 又要鬧交又要抗議, 睇返片真係好好笑!





Game 2 - 企住嚟玩 : 考彩數合作性及體力
玩法: 全隊隊員一同參與, 每組獲發報紙一張, 各組對戰, 全組組員均要站於報紙上, 派出一人負責猜石頭剪刀布, 猜輸那組要將報紙對摺, 然後全部組員再站於報紙上, 如此類推, 直至有隊伍的隊員不能全部站於報紙上!

Game 3 - 聲聲相識 : 考聲音演繹技巧

玩法: 每組安排一人為演繹者, 其餘負責估! 演繹者獲發故事一則, 只可用聲音將故事表達出來, 故事內有keywords, 負責估的隊員在演繹者演繹後, 1分鐘內將故事寫出來, 演繹者再演一次, 估的再有30秒修改, 主持會將故事內keywords與故事比較, 中得最多keywords為勝!

題目1:

演繹1:

演繹2 + 觀眾攪笑反應:

得分:


題目2:
演繹1:

演繹2 + 觀眾攪笑反應:

得分:



題目3:

演繹1:

演繹2 + 觀眾攪笑反應:


得分:


沒有留言:

張貼留言