2011年12月16日 星期五

2011-12-16 (Fri) Lunch@LUCA.Strawberry Picking.新衣一件

同表姐係圓方會合後,我地直駛大尾篤,今日同兩位小朋友既活動係摘士多啤梨!


係車度我地三個都訓著左...先去 LUCA 食 lunch,細妹未食過呢度又好味又抵食既 lunch set,三個都揀食 steak ,不過唔同配菜;今日凍凍地,飲熱朱古力好正呀!



食完野就去摘士多啤梨啦!

記得上年黎時,Jayden 仲未識行,只係坐係BB車度睇;今年佢已經識落田同我地一齊玩啦,不過當然未識用較剪啦;我地只係幫佢剪,跟住叫佢將士多啤梨放落箱度,佢已經好開心啦!


今日d士多啤梨好多好大粒呢!


Jayden 玩得好開心!

兩個小朋友咁開心做咩呢...就係係度摸我...個身...上面件衫既貓仔!哈哈!

大豐收,我地一共摘左七磅!


細妹玩到連鞋都...冇眼睇!哈哈!


摘完士多啤梨後,先返大圍新鮮拎磅比太陽媽媽,跟住同細妹出旺角,去格下放 iPhone 4S 的價錢,仲買左新衣一件先返屋企!



沒有留言:

張貼留言