2011年12月3日 星期六

2011-12-03 (Sat) Bonnie's Wedding

今日Bonnie大婚,我地幾位小學同學一齊去西灣河聖十字堂觀禮。






呢份就係我地既賀禮,新娘子事後同我講好鍾意呢!




全場LIVE 拍片+影相比Tracy睇,所以都影左好多!嘻嘻~~
 





婚戒的意義,好有意思!但時下有幾多人可以認真咁肩負當中的意義呢?值得反思...
 




花仔及兄弟姊妹團:



 

靚靚新人~~唔知係咪人靚都型d既呢,佢地比我感覺好型好潮好襯,影既婚照我覺得好開心好有型,我自己就相當鍾意!



 












祝願 Bonnie & Ignatius 永結同心、百頭到老

 



沒有留言:

張貼留言