2011年3月27日 星期日

2011-03-27 (Sun) Cooking@Home:腐竹白果薏米糖水.峰壽司.單身男女優先場


前晚跟太陽媽媽學左整糖水,今日日頭係屋企即刻試整,咁太陽哥哥今晚返黎咪有得試囉!



今晚我地睇戲前食飯,食一直都未試過的峰壽司!



好大隻杯!



呢度d壽司價錢唔太貴,唔怪之成日排長龍,不過份量較為細件;加上熱食選擇好少,有牛舌壽司,但又冇燒牛舌食喎;太陽哥哥話鍾意北海道活壽司多d!



食完飯去左睇單身男女~~



套戲比預期中好睇,真係好好睇,去到中段超多笑料,仲要係全場都笑到好大聲個隻!戲入面d冧招,相信每位女仔都恨爆,因為我自己都睇到好冧同好感動!但現實入面,又點會同一時間有兩位咁超班馬級的筍盤爭一個女仔呢?呢d咁誇既冧招,亦相信係戲入面先能咁天馬行空;又老實講,追緊您時咩橋都一定有!其實我係個女仔,都會揀一個令自己有安全感+比到百份百信心的男人,只怪另一位之前的記錄太差,好難忘記歷史一齊就一齊,話咁易咩...但論深情,其實兩位都不相伯仲既!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


返到屋企食糖水,但我比自己唔合格,因為窿左少少呀!雖唔係勁窿,但飲落有少少窿味,不過太陽哥哥話好少咋,話已經好好味同我第一次煮已經好叻,我好多謝佢咁講,仲好多謝佢飲晒一大碗黎支持我,我好開心有位咁既老公,不過我覺得自己好無用囉...因為我知呢款糖水係好易整架,同埋我覺得似豆漿味多d呀!點解我會煲到似豆漿味既?



沒有留言:

張貼留言