2011年3月12日 星期六

2011-03-12 (Sat) Dinner with 太陽舅父@新星.雙sink盆

太陽舅父係澳洲返黎,今晚約左一齊食飯;舅父明去澳門,又想報團下星期去上海,月尾再去柬埔寨,四月中先返澳洲;行程相當緊密,勁!


今日食飯前我地先去銀行中心康泰,幫舅父報上海團,之後去新星食晚飯。



食左:



好豐富呀!



影相先~~



另外,一直覺得屋企廚房的sink盆好細唔夠用,黎緊媽咪隔離屋裝修,難得師傅話幫我地換個雙sink盆,佢仲我地去買個盆返黎就得,到時封返封利是比佢就攪掂,超開心!


今日下晝同媽咪出左荃灣睇,係富記揀左好耐,掙扎緊要一邊大一邊細好,定係兩邊一樣大好!



最後諗掂要一樣大啦,方便d穩陣d,點知話係舊款,得返display,係咁氹我要大細邊個款...到我決定好啦是但啦,又話大細邊呢款係新款,冇贈品送喎!頂,我即刻唔買,打比太陽哥哥,佢話楂完車同我一齊去旺角再睇,個度咁多鋪,希望有啦!



係旺角一見到有得買Franke呢個牌子時,即問仲有冇 GEX 620B 個款,好幸運呀,只係行左兩間就有貨呀!唔知係咪太陽哥哥有運呢,真係好開心好開心,就快有雙sink盆用啦!


不過因為我地仲要去旺角報團同食飯,唔方便拎住咁大盒野,所以留返聽日先拎!



沒有留言:

張貼留言