2011年3月25日 星期五

2011-03-25 (Fri) 第一次同太陽爸媽撐檯腳.學煮糖水

太陽哥哥今晚同舊同事BBQ,聽朝清晨佢又要係沙田攞車,即今晚我地要係太陽家過夜,就因為咁,今晚我第一次係冇太陽哥哥陪同下,同太陽爸媽一齊食晚飯同行左陣街,再返屋企等太陽哥哥!


原本諗住帶兩位爸媽食好d,去泉章居食中菜,但佢地麻麻地,反而太陽爸爸話想食街邊煲仔飯!



行左陣街我地就返屋企啦,因為我下午同太陽媽媽講,想睇佢點煮腐竹白果薏米糖水,太陽哥哥最鍾意太陽媽媽整架!腐竹糖水其實好多地方都有,但我都好老實,太陽媽媽整個陣味真係唔同d,係我咁大個人食過最好味既,真架!


太陽媽媽當然好樂意教我啦,下午就已經去買晒材料,我地返到屋企就即刻學整啦!



太陽哥哥原本同舊同事BBQ,點知因為公司忙到走唔開,最後都去唔到,仲要成十二點先返到呀!轉左新公司就即刻peak season,太陽哥哥幾乎晚晚都做到十一點先走得...星期六日仲要開工楂車,我有點擔心佢唔夠精神呀!不過,有個咁勤力的老公,係要值得為佢打氣既!


沒有留言:

張貼留言