2011年3月14日 星期一

2011-03-14 (Mon) 白色情人節慶@MIST

因為上個月的情人節係韓國,沒有慶祝活動,只係行行程;所以今日的白色情人節,我同太陽哥哥一齊慶祝返!今次我地仲好認真,好似拍拖時咁約會,上open rice查下去邊度食,各自各買下禮物咁,而晚飯最後揀左試 MIST。



係open rice睇得出 MIST 係貴價拉麵,要百幾蚊碗,但口啤好好,所以都決定黎試;但黎到先知呢度唔太大間,仲係馬路邊的餐廳,感覺唔太high;但真係超好食,每個座位的抽屜都有貼心的預備,加分!



香焗千葉縣幸福麥豬~~侍應話佢地d豬仔係日本千葉縣食小麥大架,有腩位同肩位揀,我地揀左腩位,真係超級好味,好幸福呀!絕對推介,爆燈讚!



辣蔥味噌湯底(Kara Miso Ramen)+溏心蛋:



鼓油湯底(Soya Ramen)+叉燒+紫菜:



溏心蛋:


溏心蛋, 不得不讚


呢度真係樣樣野都好好味,太陽哥哥都勁讚拉麵同湯底,有機會必再光臨!



我送太陽哥哥的禮物~~亦買了一件比自己,因為三件抵d,嘻嘻~~



太陽哥哥送我的禮物~~佢見買比我舊個支香水快用完,幫我補給,今次仲買了最大支裝!



今晚真係過左個又開心又滿足的白色情人節,重拾拍拖時的感覺,感覺好幸福呀!


沒有留言:

張貼留言