2011年3月26日 星期六

2011-03-26 (Sat) 打邊爐+會玲玲@曾家

幾個月冇見玲玲啦,連利是都未比佢,Gigi 早排先同我講,玲玲有日同佢講:媽咪,好耐冇同林太(我)同叔叔(太陽哥哥)食飯啦! 所以今晚去左曾家屋企打邊爐,仲同玲玲玩左好癲的一晚,超開心!



一黎到,玲玲就拎玩具叫我地同佢玩!



太陽哥哥同親邊個小朋友玩都好鍾意飛起人,但玲玲一d都唔驚,玩完仲話再黎過丫,真係大膽呀!



玲玲係書包拎佢d功課比叔叔(太陽哥哥)睇:



同林太+叔叔影相,玲玲好多攪鬼表情架,氹到人好鬼開心!



食完飯,媽媽批准拆禮物;知道玲玲宜家中晒迪迪尼毒,我地係 treddyland 買左張米奇被比玲玲!



派利是時間~~玲玲叫左太陽哥哥做林太,應該同我講"多謝林太"又講左"早晨林太",真係笑死人!



跟住同玲玲玩,其中一樣就係推住呢架BB車,上面戴住 "曾B仔",係度坐黎坐去,其實我地係玩搭車去迪迪尼呀,坐下又轉車,坐下又轉車,玩坐車坐左好耐好耐好耐呢....哈哈!



跟住我暗中播八達通電話鈴聲的嘟一聲,玲玲超新奇,之後就拎住我張八達通周圍嘟,玩得好過癮,我地仲整古佢話無錢要去增值添,淨係咁玩都玩左十幾廿分鐘!



可能開始大個女,玲玲熱衷於幫人,係咁要求幫我地影相喎,呢d相全部都係佢影架!


臨走時再同玲玲影下相,咁就過左一個好開心的星期六喇!


沒有留言:

張貼留言