2010年2月20日 星期六

2010-02-20 (Sat) 太陽哥哥PL舊同事黎拜年.蘇乞兒


太陽哥哥係舊公司PL識左一班舊同事,so far呢幾年都有keep住聯絡,能夠有班咁friend既舊同事的確難得,佢地仲相約今日黎我地新居度拜年添!


Kim、Kim嫂Gina、天天BB(又名天爺):



Ricky、Suki~~恭喜佢地將於九月拉埋天窗!



太陽哥哥紅顏知己Michele:



Mei一家:



紅姨 & 佢個囡Apple:




今日屋企黎左兩個B,好熱鬧呀!兩個B我都有同佢地影相:




兩個B都產生左相吸效應呢...



一於一齊影相啦~~



大B好攪笑,係咁搭住細B,隻手仔仲拍下拍下咁架,要曖曖BB吧!




Kim發現了太陽哥哥的健身工具,試下玩啦,點知...笑死我地!



等我個大隻太陽哥哥示範下點玩啦~~



大B見狀又要玩,但佢玩得勁攪笑呀,係一路行住咁推囉!哈哈~~




連環大合照:




大家的即影即有作品:




之後我地就出發去青衣城食飯,睇佢地似唔似一家人?




去到青衣城,美極已係潮樓拎左檯等我地啦,第一樣即刻做梗係派利是啦!



係屋企時的大合照沒有Michele同美極,呢張就沒有Suki & Ricky,影唔到一張齊人添...




媽媽同BB玩:



大家都輪住抱BB玩~~


Michele抱完就到美極抱,BB好開心呢!




傳到去太陽哥哥...



抽下水先~~



錫左面珠仔,唔爭在錫埋咀仔啦!佢地有eye contact,有交流架!



我同太陽哥哥一齊同BB影張先,咁岩三個都著左紅色衫,大家笑我地好似一家人呀!




飯後同朋友分別後,我地去左睇蘇乞兒:



蘇乞兒似乎抵睇過錦衣衛,景靚d、cast 勁d、仲有3D十幾分鐘而係冇加價,打既不過全套戲都係咁打係咁打,未必岩個個口味!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


戲院門口見到『喜羊羊』,其實我都係近來先知佢係咩黎...事緣好低B,行花市時我見到好多虎年既野,無拿拿見到呢隻羊,我就問太陽哥哥:今年又唔係羊年,做咩會出羊既既野架?太陽哥哥答道:呢隻係『喜羊羊』,近排好出名架,您唔知咩?我真係唔知呀...




沒有留言:

張貼留言