2010年2月1日 星期一

2010-02-01 (Mon) 韓國滑雪之旅 Day 3:High One滑雪場 (浪漫心心篇).再見High One



旋轉餐廳高1376米,係全韓國唯一的滑雪場旋轉餐廳!



威哥擺左好多型pose!




旋轉餐廳內~~



可360度欣賞四周的風景!



大心心影相區呀,呢度係江原道最高既眺望點!



我們的豐富午餐,我地叫左三客炸蝦牛扒(二人份量) [@WON42,000]:




我地三個好快咁食完就去落去影大心心相喇,先係前面影:




再跟紅色大心心合照:



琪琪威哥再擺出好多頂癮浮誇甫士~~




見四周無人,等我都浮誇下先~~



坐係櫈度個人實在太細粒,影d近鏡先~~一心想到山頂黎影相,務求多角度影到夠為止!




時間非常趕,影完相食完野後我地就衝去搭返Gondola落山啦!因為影心心相影到發心心癮,係車度我地繼續浮誇~~



威哥叫媽咪又擺呢隻手指,又擺個隻手指,攪到媽咪好覓,錯手地...失禮晒,唔係有心架!



係咁整心形,仲唔係心心癮大發?!




Gondola中途站的可愛姐姐,車門一打開,我地大晒韓文:Oh.....Ar Ka C......E Bor Yor!〔譯:Oh, 小姐, 您好靚女呀!!〕 笑到靚女鬼咁甜~~



沿途風景~~




今次真係要走啦...再見High One!



睇返滑雪場地圖,嚴格黎講滑左日半雪,都玩左三條滑雪道+遊覽埋山頂位置(如下圖),其實都真係唔錯了!



當然啦,如果可以玩晒所有初級滑雪道(綠色)就最正啦,原本唔食野就可以從山頂的Z2、 Z1、Z3咁滑落黎,咁就幾乎可玩晒所有初級滑雪道喇!不過唔緊要啦,留返下次吧!嘻嘻~~



除左滑雪,仲有幾樣野我都想玩架,一個係滑水泡,我都好鐘意玩架;第二樣係由Mountain Hub楂落山腳、每人一架兼親自操控快慢既"SIR滑梯車車",好似WON15,000玩一次架!本身真係諗住會玩,可惜兩日既滑雪時間有限,d時間用晒黎玩snowboard,都冇多餘時間玩其他野;snowboard真係有種魔力,玩過會對佢著魔,有時間都留左比佢...原來一個五天韓國團,揀有兩日滑雪既都唔夠喉架!今次玩唔到水泡同SIR滑梯車車有點點遺憾啦,不過唔緊要啦,希望有機會再黎啦,因為我好鐘意High One呢個滑雪場呀!



沒有留言:

張貼留言