2010年2月14日 星期日

2010-02-14 (Sun) 2010情人節兼年初一



  
  
  



今日係2010情人節兼年初一,咁樣撞埋一齊真係好少可,我地係傳統香港人,唔洗講啦,實係新年大過情人節,所以今年實係無情人節慶祝架啦!不過其實尋晚倒數完返到屋企,都收到太陽哥哥既花束,佢原來佢係碌齡前已放左係被入面,不過我冇發現,到玩完返黎先知!哈哈~~我好鐘意紮花呀,貪佢夠歷久常新麻!



到今朝起身,先收到太陽哥哥封大利是! 跟住我地都預備要派既利是就出發啦!



  
  
  



第一站係返大圍同太陽爸媽拜個早年,一齊去飲茶!



飲完茶返屋企互派利是,仲打左兩個鐘牌,佢地就我打細,一蚊一番,點知我贏左$29!太陽媽媽買的花+吉:




  
  
  



之後入屯門,表姐係大圍車埋我地,正!去左叔叔呀嫲屋企,琪琪件衫同電話套一樣架:



諾諾轉個頭都上黎啦,今年係一個老虎仔look:



  
  
  



恩恩第一年派利是比諾諾:



係 chip n dale 利是封黎架,諾諾開心到E咁影相!



  
  
  



老虎仔好多表情:



去完韓國後認得琪琪都比抱啦,仲古靈精怪添!



  
  
  



大家係度睇咩咁認真同入神呢?呢個係張氏秘密,不宜在此公開,想知就私底下問我啦!



諾諾當面唱多次生日歌比恩恩聽,仲大聲話 I Love You Yan Yan,好冧呀!不過講錯左生日快樂做新年快樂添,笑死! 除左恭喜發財外,諾諾仲會講身體健康、龍馬精神、心想事成(約2分10秒會聽得清楚d)!




  
  
  



我地去左屯門市廣場既迎囍食晚飯:



  
  
  



我地既開年大餐:



  
  
  



諾諾遮住塊面唔比人影~~



影左三角形,問我地what's this?



飲杯~~



大表弟飲茶飲到眼鏡都懞晒,我地係咁笑!



  
  
  



我件棉襖有一面同諾諾係一樣色架!



  
  
  



反轉另一面著,諾諾就變左同琪琪+舅婆同色!



成晚都冇同媽咪影下我地既棉襖,話晒我地一齊買既,梗係要影返張啦!



  
  
  


Picture


沒有留言:

張貼留言