2010年2月16日 星期二

2010-02-16 (Tue) 年初三:兩家團拜.碌齡friends黎拜年.太陽月亮賭坊


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


年初三雖然係赤口,不過冇有怕,我同太陽哥哥屋企約左今日團拜,一齊食午飯;為方便大家,去左葵芳馬泰!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


六個人食左六個餐+六款小食:



午飯後太陽爸媽仲黎左我地屋企坐坐添!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


今日亦係碌齡幫團拜+太陽月亮賭坊開放日!嘻嘻~~大約三點,碌齡朋友陸續黎到,先係呀Ben;今日每位朋友黎到都要做兩件事,一係派利是,二係搵個位影即影即有!



呀Ben影相癮大發,仲幫我同太陽哥哥影返張添~~



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


跟住呀休+CW黎到:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


接住子元一家黎到:



陸氏伉儷都派利是:



契爺都派利是比子元:



子元勁鐘意飲大人飲品,不過咁細個真係不宜比咁多佢飲呀!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


太陽月亮賭坊開市~~其實呢個名係CW早前改既,我覺得又幾得意喎,就繼續咁叫啦! 


大家都輪住做莊:



子元也爭住落注:


 

貪心的Ben諗住做莊賺硬,大口氣地話兩樣都受,骰盅仲兩款骰一齊攪!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


跟住非洲、明記、Sa都黎到,結左婚既就輪住派利是,未結婚既朋友真係好!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


多數朋友影即影即有時都揀我做背景,太陽哥哥還呷醋呢!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


跟住我地煮左少少野比大家食,蘿蔔糕係太陽媽媽早前比既,雞翼就我親手醃架! 



為左加快速度,我地兩邊爐一齊用,太陽哥哥負責煎蘿蔔糕,我負責煎雞翼!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


佢地係出面就轉玩賭啤牌:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


食完下午茶後,三個女仔+太陽哥哥湊夠四隻腳開檯,其餘人繼續賭啤!



玩到九點,叫樓下冬菇亭外賣,有好多好野食!



開餐~~



估唔到我地屋企原來係夠位開到兩張檯架,多得爛賭的朋友們,勁!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


最後大家玩到凌晨一點先離開,今日真係開心盡興,希望朋友仔都有賓至如歸的感覺啦!


他們的傑作:



我地塊白板就快貼滿啦,都冇位用黎寫野呢,睇黎要換個位置貼呢d即影即有相啦!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


沒有留言:

張貼留言