2010年2月5日 星期五

2010-02-05 (Fri) 拎結婚DVD.譚仔.UNIQLO零收穫


今日放工去左拎結婚DVD,因為要改歌,所以等左咁耐,結左婚就黎五個月先攪掂,點知返去睇時發現有問題...都唔知由佢好定拎去改過好!其次係佢印左個好樣衰既大日期係隻碟上面,好leung...




晚飯去左食譚仔,好耐冇食了,又掛住佢陣味,通常去完旅行都係咁,就去食喇!




聽日約左凱玲食飯,記得係UNIQLO見過條BB裙仔連leggings好靚好得意架,係旺角食完飯就特登去一轉青衣城買;凱玲宜家剛18個月,我想買18個月size,fitd好睇d麻;但太陽哥哥驚凱玲肥得滯唔岩著,但大一個size已經係24個月,我又覺得過大喎...諗住唔怕啦,唔岩咪拎去換囉,點知比錢時話衛生問題BB衫係冇得換架!迫於無奈打比Victor問下應該買18定24個月好,點知Victor話凱玲有好多好多衫啦,著唔晒,千祈唔好買喎...我好想買架,太陽哥哥辦事真係...唯有影低相去滿足一下自己啦!



呢條貼身褲仔又係好型好cutie呀!




沒有留言:

張貼留言