2010年2月2日 星期二

2010-02-02 (Tue) 韓國滑雪之旅 Day 4:KimChi School.朝鮮時代貴族服

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


因為以前黎過韓國既關係,我地今次報團揀左d留首爾短d時間既團,因為滑雪係首要,而行街shopping唔係必要;所以係首爾既時間,今日最多行程既!


出發時琪琪同威哥先影下酒店外面既環境,仲發揮跳躍本色,威哥好似spiderman呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日早上係零下負十幾度呀,我以為一零下就實會落雪,原來唔一定架,因為有太陽就唔會落雪...係咪因為太陽哥哥跟埋我地黎韓國,所以先會成見到太陽呢?


雖然係零下負十幾度,感覺實勁凍啦,但出到室外又唔係我想像中咁凍囉,平時係香港十度已經好凍,我覺得呢刻似香港的五六度而已!


去左一間cafe食自助早餐:



諾諾同餐廳的snowman影相:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


餐廳外邊條行人路的藝術品:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


食完早餐我地就去左KimChi School,今日一齊學整泡菜!



呢位就係我地今日既老師,佢講得一口流利國語架!



100克泡菜中的營養素含量:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


開始前先影相~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾好鐘意食碟黃蘿蔔架,聞下香唔香個樣好鬼攪笑,仲擺出一幅得意表情添!



老師個位梗係大好多啦,趁佢行開去佢個位度擺下野先!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


整完泡菜我地就去試穿朝鮮時代貴族服啦,仲見到比人扮大長今影相既背景!



睇下諾諾幾攪笑,佢勁爆得意呀,套衫好襯佢,成個日本/韓國仔咁!



大家陸陸續續換好衫後,就排隊影相啦~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾頂帽甩左,太陽哥哥幾溫柔同有心機幫諾諾戴返!



跟住再一齊影相,太陽哥哥仲扮諾諾成日倒及牙咁笑!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


轉個view又影過~~



張氏全家幅:



方氏全家幅:



大全家幅合照~~可惜表姐夫今朝病左留係酒店休息,佢係度就perfect了!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住堅囉...導遊Pauline叫琪琪坐低,再幫佢鋪到條裙"散"開晒,佢話韓國人既婚紗相就係咁影!



冇新郎喎...即刻拉左威哥過去頂!



笑爆咀~~



跟住搵家姐,即係我,不過好在我個老公係堅既!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


之後又有另一爆笑事件,起身後Pauline拉我過去著衫位置,跟住佢拎左一堆野出黎,然後逐一著/放係我身上/手上...



原來係朝鮮時代既新娘服飾,我開到仲以為係皇后服飾添...Pauline仲叫我對手唔好放落黎,要係咁托住塊布...



跟住佢就『登~登~登登~~』咁唱結婚進行曲,仲拉我地行去前方,眾團友見狀就讓路比我地行過,仲企埋一邊拍手,真係十足結婚時march in 一樣!(睇返相先發覺Pauline玩得好開心喎[玩我地]!!)



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


去到呢個佈景板前面,眾人就當我地係紙牌公仔咁影我地,好尷尬呀...



之後唔記得邊個打頭起哄,大話錫錫...



玩完後就叫諾諾做『花仔』一齊影相!成個過程雖然勁爆尷尬,但又勁爆好笑囉!


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


短片逐格睇:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言