2010年2月2日 星期二

2010-02-02 (Tue) 韓國滑雪之旅 Day 4:樂天世界

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


下午行程係去樂天世界~~



先影張大合照:



2010 New Year 仲好合時丫~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾先玩騎馬仔:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


騎馬仔前面呢幅畫,有睇韓劇"天國的階梯",就知係成俊哥同靜書的愛情故事,所以導遊教係度影相要擺個LOVE甫士,亦係韓國情侶好興架!



琪琪話要自己擺,仲要打橫咁擺喎,不過要太陽哥哥幫手,點知...穿崩添!



呢張好d啦,不過成日喪笑既...攪咩呀?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢兩隻松鼠係代表樂天世界既公仔,我見到佢地就會諗起chip n dale呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


因為好多大型機動遊戲都要排隊,我地都唔太想排,其實我地以前已經黎過樂天世界,所以興趣不大,情願周圍行下影相!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我未試過去樂天世界室外場,趁未天黑出去睇下同影相先!



城堡好靚呀,不過後面太多市內建築物...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


貫通園內園外的火車:



樂天最高的跳樓機~~我老了,不敢玩...



呢個game廣州長隆都有丫,不過唔知係咪一樣高呢?



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


開始入黑,好凍呀,我地就去左玩碰碰車,貪可以入室內取暖!



玩完就搭火車入返園內:



火車上自拍:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Jumbo size唇膏:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日晚餐自費,我地揀左跟導遊試地道大排檔,因為諾諾唔方便去大排檔,我地兩家人就分道揚鑣,姑媽佢地留係樂天世界食拌飯+石頭飯:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地就係入口集合,準備一齊去食大排檔!呢兩張相特登搵Pauline+Hody一齊影架,因為有目的...聽日就揭曉...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


姑媽佢地繼續留係樂天世界,仲買左粒粒雪糕食,諾諾應該第一次食,個樣好攪笑!



點解d雪糕咁細粒既?



洗唔洗咁樣裝呀?



好凍呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


繼續玩,玩左好多車車~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地就係充滿地道風味既韓國大排檔食晚飯:



回酒店途中,諾諾又表演啦,今次唱生日歌比前日生日既團友Jana姐姐聽!唱完大家都拍晒手同勁歡呼,我地就順勢叫諾諾補唱返比舅婆聽,佢又真係唱埋喎,唱完仲好大聲講左句:I Love You 舅婆!真係超冧呀,個個呷晒醋啦;最後諾諾同個個都講晒 I Love You ,但最後竟然唔肯講 I Love You Sunny哥哥呀!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言