2010年2月1日 星期一

2010-02-01 (Mon) 韓國滑雪之旅 Day 3:再見靚靚酒店.High One滑雪場 (再戰篇)


一早起身就見到個咁靚既雪景,成個人爽晒呀!講真,之前對韓國真係冇咩期望架,只係覺得去日本太貴啦,就揀左黎韓國;今日第三日啦,我地住既地方、玩既野、見既野,暫時都非常好,大家都十分滿意,我絕對覺得拍得住去北海道呢!



今日會分兩團人,再滑雪既要一早起身check out出發,唔滑雪就留係酒店中午先check out;食過早餐後,我地就要跟呢間靚靚酒店道別啦!



 


趁有時間影多幾張相先~~



捐埋入個冰洞度影先,入面真係堅冰黎架!




跟尋日一樣,出發到滑雪場,整裝後爭取時間即刻出發;今日導遊Pauline專程睇住我地三個,做我地私人教練;Pauline話唔係因為琪琪玩,佢都唔會租套ski 同我地玩;而如果唔係我同太陽哥哥今日同琪琪一齊玩,琪琪又未必玩喎!所以今日其實係有我地先有琪琪,有琪琪先有Pauline!哈哈~~


Pauline話滑雪奧妙既地方係,當您征服左一條滑雪道,您會想再征服另一條,所以今日係唔會玩返尋日玩過個條既!〔其實我想講...點為之征服先?我個人覺得係成條滑雪道滑落黎都冇跌過,咁就叫征服喇;但尋日個條AT2,雖然玩左四次,但我都係碌落去多喎...


好啦,今日我地先要征服既係AT3(紅圈位置),呢條滑雪道就係滑雪場入口開始,所以唔洗搭Gondola;AT3好窄好多彎,對我呢個未掌握到轉彎既snowboard初學者黎講好難呀,仲難玩過尋日的AT2,我都係一扑一碌咁滑落去!



佢地三個滑得快過我,就係半路大空地位置等我sir黎!



我未到佢地就影下相~~



I'm coming~~



 


下半截的AT3直同闊好多,跌少左自然好feel好多,加上係板上時間長左,多左機會去感覺點控制塊snowboard,真係好正好好玩呀!AT3落到底就係Gondola站,但我地唔係搭Gondola,反而係...



另一邊既無蓋吊車!



因為我地下一條要征服既係Z3(紅圈位置),所以要搭吊車上Valley Hub!



 


好凍好大風,仲要捉實塊snowboard,唔可以比佢跌落街,好重...好驚...



一路上一路上,會經過滑雪道既上空,如果塊snowboard跌左落去就幣了,所以我同太陽哥哥全程車都唔敢點郁...



Z3滑雪道更好玩,全程滑左大約半個鐘,滑雪場越高越少人,越高越好玩,咁大個女真係第一次真正感受到滑雪既樂趣!沿途風景:



係呢個時候,媽咪同諾諾佢地都開始離開酒店啦~~




我地玩完Z3,就坐Gondola上返滑雪場入口,我打死都唔再坐冇蓋吊車呀,勁驚呀~~



今日係星期一,滑雪場比尋日假日少左好多人,下次有機會再去滑雪,盡可能揀閒日先去!上返山時,經過今朝個條又窄又多彎既AT2滑雪道~~



上到去見到諾諾啦,呢個就係隨團既攝影師哥哥Simon,佢好鐘意同諾諾玩架!



媽咪同琪琪買了mask作紀念品~~




原本的計劃係我地三個會上山頂影心心相,跟住係山頂or山中間滑多轉落黎,因為距離集合時間仲有個幾鐘,唔食飯都冇所謂...不過跟媽咪姑媽見面後,佢地話想試山頂旋轉餐廳,我地個心其實想滑多轉多過食野架,不過都係就下長輩啦;於是我地就同表姐分道揚鑣,佢地尋日已去過山頂旋轉餐廳,就留係度同諾諾周圍玩下;我地就上山頂,不過媽咪威哥姑媽就要買程Gondola飛,都唔太抵架...所以黎滑雪,咩都買全日飛先最抵玩!今日收費:


Gondola半日票:WON49,000
Snowboard半日:WON26,000
Ski半日:WON23,000
Gondola round trip:WON12,000


諾諾今日個滑雪look:



雪兜取替了BB車:




表姐帶諾諾玩屋仔:




玩sir滑梯:




諾諾幫媽媽拎包包,好乖仔呀!




諾諾話要玩train喎~~


 



另一邊廂,我地就出發去山頂啦!



沿途風景:



Gondola內影相:



遠處已見到旋轉餐廳啦~~




沒有留言:

張貼留言