2010年2月10日 星期三

2010-02-10 (Wed) 生日禮物s.鴻星做節.踏入十二時的生日


Elsa & Michele知道我聽日正日生日會放假,特別係今日送定生日禮物比我,好有心呀,多謝妳地!


Elsa 送的 Chip n Dale pins:



Michele 送的小馬folder,連花紙都襯埋色!




放工去左 iSquare Log-on,主要去買兩樣野;一係電子骰盅,預備初三有朋友上黎拜年時開賭局用既,開頭以為只係骰盅一個,點知入面仲包埋:三粒魚蝦蟹骰+五粒點數骰+魚蝦蟹賭紙+大細賭紙,一百蚊唔洗有咁多野,好抵玩呀!到時應該幾好玩的,好期待呀!




第二係買Yammy+Elsa送的生日禮物,呢份係實用版,揀d自己真係想要同岩用既野,咁就最實用啦,通常我地係咁送生日禮物架!嘻嘻~~


我揀左用黎紮頭髮既 Whirl-a-style兩個,total有四個size,我揀左大+中size,方面紮全髻同半髻!





睇姐姐點幫我示範啦:






買完野就去左鴻星同太陽爸媽做節,今次我地試阿拉斯加蟹腿餐:




我同太陽哥哥都係最鐘意食鮑魚!




飯後返到屋企,收到班長寄來的生日咭,好準時呀!佢每年都係咁架,窩心~~



大約2340,聽到威哥剛回家,仲黎左我地個邊,原來佢送上生日禮物比我...呢個細佬,咁多年以黎今次係第一次咁有我心,買晒禮物,計好時間黎同我倒數,我咁講唔係話怪佢以往咁多年無做呢d野,因為佢係我心目中只係我一個未長大既細佬,對佢一向冇咩要求...所以佢今年突然咁,我真係幾意外,好感動呢!多謝您呀~~




無拿拿休又上埋黎,原來Ben放低左蘿蔔糕比佢,係我地未返到屋企前,Ben等唔切,拎上黎放左係媽咪個邊,係真係有兩大袋蘿蔔糕架,所以我又冇為意,仲同佢係度寒暄幾句;又無拿拿,太陽哥哥捧住一個蛋糕係我後面出現,然後講:生日快樂!


呢part真係好意外呀,我仲問係咪休幫太陽哥哥買蛋糕然後拎上黎?因為今晚同太陽哥哥一齊成晚,佢冇可能買到...但當我見到蛋糕絲帶上的 Teresa Festival,我就知道係太陽哥哥公司樓下的cake shop,所以一定係太陽哥哥自己買既,但我今晚真係唔覺佢個身有收埋個蛋糕喎...原來係佢尋日買架啦,佢係雪櫃用汽水遮住晒個盒,我又無為意,所以原來個蛋糕一路係雪櫃我都唔知...證明我好少去雪櫃拎野食啦!哈哈!



呢個蛋糕細細個幾得意,我仲好鐘意太陽哥哥今次預備既彩色蠟燭呀,插埋上去個蛋糕變得好可愛!我用完仲冇丟到,留返下次再用唔好晒麻,我又唔介意既!




一向好怕食完生日飯又要食生日蛋糕,同一餐真係食唔落咁多野,今次一到十二點就先食到生日蛋糕太好了,呢個安排好good呀!加上係我意料之外,竟然瞞得到一向好醒既我,真係勁,估您唔到!Thanks my dear!




休:多謝您黎陪我切蛋糕呀!




沒有留言:

張貼留言