2010年2月19日 星期五

2010-02-19 (Fri) 派利是比悠悠


Didi 終於唔洗再飛啦,結婚後去左美國,兩年後返左黎一陣,呢兩年黎台灣又住過,荷蘭又住過,皆因老公要training;最近終於返香港落腳,唔洗再飛啦,咁我地三個中學好朋友,將會有好多機會重聚了!


第一年派利是喎,點少得派比悠悠,所以今晚約埋呀欣一齊食飯,等我地三位知心好友聚一聚,為方便大家,去左青衣城 UCC Cafe!


黎過幾次都未"不"過比呢次咁勁既沙律吧!




悠悠都呆左咁望住個咁高既沙律!




派利是呀,笑下啦~~




冇見悠悠半年啦,宜家已識行識自己食野,細路哥大得真快!




大人係度傾計,悠悠自己係度玩自娛!




同另一位姨姨影相先,雖然呀欣未結婚,但Didi叫悠悠叫我做姨姨,我又叫悠悠叫呀欣做姨姨too!嘻嘻~~



呢張相我好似大左肚咁,等我扮下大肚媽媽先!




悠悠同媽媽一齊唱『Somewhare out there』,成首識唱晒架,勁!



一唱到 "out there",悠悠就向天空指去,攪笑!



兩個短片~~第一個臨尾仲加送多首Happy Birthday添!




沒有留言:

張貼留言