2010年2月1日 星期一

2010-02-01(Mon) 韓國滑雪之旅Day3:江原道->首爾.東大門.Courtyard Marriott



離開滑雪場,我地就由江原道出發回首爾啦;四個鐘車程,中間經過一個幾靚既中途站休息!



太陽哥哥又比錢諾諾玩食錢車車啦,只係WON500,太陽哥哥話好抵呀!




威哥買左粟米食~~



小商場入面竟然有7-11,好有親切感呀!




蛋糕店見到好靚既小蛋糕:



原來韓國有六隻顏色的回收桶,洗唔洗咁多呀?!




好大好靚的咸蛋黃:



買左暖暖飲品:



威哥擺甫~~




返到首爾,我地晚飯食韓式燒烤;爐上面個d看似牛肉,其實係豬肉黎架;導遊Pauline話以前打仗牛肉貴,唔係人人食到,但韓國人會用d特別醬料,將豬肉調味到好似牛肉味咁;都真係幾好食架,我食左好多呢!



諾諾同恩恩超friend!



諾諾自己楂住杯杯飲水,仲飲得鬼死咁斯文添!




飯後我地行東大門,係車上領隊Hody&導遊Pauline同諾諾玩得好投入,Hody同Pauline真係好攪笑呀!跟住諾諾仲大展歌喉唱ABC比大家聽添呀!




東大門:



好似旺中既apm,賣既野係東大門區最經濟既!



我只買左一件衫咋,反而琪琪就大豐收!



上車前買黎韓國必食既士多啤梨,我唔太識揀,買了最貴的WON7,000一盒個款,貪最大粒!點知姑媽話導遊有教揀尖個d實甜,唔一定大;點解我聽唔到既...係咪發緊夢呢?最後姑媽買的WON5,000盒係就係較細粒,但尖d同甜d呢!




黎緊首爾住兩晚既酒店係Courtyard Marriott:




我同太陽哥哥的房間~~好靚好grand呀!




琪琪同威哥的房間~~同我們的相比,多張單人床,少了梳化區。




兩個傻人將東大門戰利品晒冷~~




仲扮偷窺影左幾張爆笑相,係無聊d,但又真係幾攪笑既!




沒有留言:

張貼留言