2010年2月3日 星期三

2010-02-03 (Wed) 韓國滑雪之旅 Day 5:明洞.宮廷御膳硫磺鴨筵席.韓國->香港

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


下一站係明洞購物區:



雖然有兩個鐘shopping,但係極度唔夠呀,因為八九成時間係幫朋友買野...其實各品牌鋪頭都好散,Pauline已好好人咁帶住我地順住去,Skin Food、雪花秀...我都買左少少雪花秀試呢,其實想買多d架,不過太貴啦,加上尋日實在買左好多UG Bang!去完雪花秀只係得返半個鐘,Laneige都買唔切...



扣埋行返去集合地點,我地以超快速度買左少少街邊野食同睇衫,短時間內執左兩件!其實我太少收穫啦,實在冇時間睇自己野,成個旅程只買了一共三件衫咋!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


離開明洞後就去食午餐,今餐勁囉,食『宮廷御膳硫磺鴨筵席』,一共有8道菜:鴨花肉燒烤、鴨燻製、泡菜煎餅、鴨烤肉、韓國式涼冷麵、人蔘燉鴨湯、鴨湯粥、紅豆冰(甜品)!



太陽哥哥一路食飯一路畫緊Simon...



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


食完趁有時間同Pauline+Hody影相,佢地真係超玩得呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


去機場前先去一間大型超級市場買手信,收tips同講感謝說話亦係車上進行...



大家都聽得投入,Hody好攪笑,感受有笑有淚,攪到我都喊左出黎...可能大家覺得好誇,但呢團真係超級開心,我地成班人都覺得咁耐以黎,跟團跟過好多次,而今次係最正既一次,簡直攞滿分咁好!當然,導遊領隊實有抽佣呀、執好多呀等等,但今次係比錢比得最心服口服既,甚至好願意主動比原定的更多,因為佢地都係打份工,而成個旅程入面,我地完全感受到佢地做既野係比原定的工作崗位做得更多更好,絕對拎得起呢份回報有餘!


至於Simon,因為團費冇officially講明要比幾多佢,我地都好想感謝佢連日來幫我地搬行李呀、斟茶遞水呀(因為韓國係冇bell boy冇waitor架!!)、係雪地度冇滑雪裝備甚至鞋既情況下,跑黎跑去扶我地起身呀、趴係度幫我地影相呀...工人都有糧出丫,大家都睇得出佢真係亳無怨言好努力咁去認真對待佢的工作,咁報答佢最好既方法就係買晒佢影既相喇!我地兩家人三本相簿合共二千幾蚊,全部買晒,又係好願意咁去比既,因為Simon真係一個好乖好純好努力既年青人,希望佢第時會有一個好好既前途!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


太陽哥哥係機場度送上Simon既畫比佢!



合照~~入閘時真係好唔捨得呀,我地一路行一路回頭擺心型甫士,我仲同Simon講:哦爸,沙冷ER!Pauline話晒外家係香港,個囝囝又係香港讀書,感覺上都仲有機會見面丫;但Simon可能呢世都唔會再見到啦...入左閘我真係眼紅紅呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


食飛機餐:



寫左封表揚信讚Pauline Hody Simon,我竟然寫左咁多字!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


返到香港啦,拎行李~~



旅程要結束啦,好唔捨得呀!



我拉諾諾出閘~~



姑丈黎左接姑媽佢地,好冧呀,廿四孝老公!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


返到屋企晒冷:



UG Bang+可愛襪子:



雪花秀+護肝寶+Laneige:



Skin Food+洗衣球~~洗衣球宜家好hit呀,香港好似賣緊五百蚊對,我地係韓國買只係三百幾蚊對咋!



連埋我著緊件tee,就係咁多戰利品,唔係好多咋!



今次的韓國滑雪之旅話咁快就完左啦,去之前真係冇諗過會係咁好玩,細團啦、工作人員勁正勁滿意啦、酒店好正啦...呢d真係好運+好彩;其次係以前玩過ski,覺得一d都唔好玩,無諗過今次轉玩snowboard原來係咁有樂趣既,仲真係會上癮架!希望快d再儲夠錢再去玩過啦~~


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言