2010年1月16日 星期六

2010-01-16 (Sat) 探望Little Bryan.元氣壽司.Pancake Colours


尋日仍然唔太舒服,放工後同太陽哥哥去睇完結婚相簿個初稿後,去左海景粥店度食粥;講返個結婚相簿初稿,真係麻麻地,值六十分咋,原本諗住可以係農曆年前拎到,似乎都係妄想了!




食左兩晚粥+早點訓覺,今日精神好得多了,如期跟同事去探望Sharon兩個月大既Little Bryan,一去到咁岩Alyssa準備跟婆婆去買麥當奴,原來Alyssa好鐘意食麥當奴既薯條呢!




係檯面見到華仔親筆簽名既月曆,點解仲係Sharon同佢老公個名既?佢地咁大個人冇理由係fan club成員啫,一問之下先知原來華仔係Sharon老公個patient黎架,每年都會送親筆簽名既月曆比佢地架,仲有送演唱會飛咁呢,真係令人超級羨慕呀!



我自己最鐘意五月個版,最後既年曆,竟然有Andox同Box既生日,真係攪笑喇!




上次見Alyssa已經係七個月前,當然佢仲好BB樣:



今日見佢覺得佢高左同大個左,同埋仍然覺得佢好似"原島大地"!仲有佢既怕羞程度一樣都冇變過,佢勁怕我地呀,想同佢親密d都唔得...




Little Bryan:




我地叫Alyssa抱下同錫下Little Bryan,Alyssa照做喎,係一個好錫細佬既小姐姐呢!




好難得先可以同Alyssa影到相架...一叫佢笑,佢就會擺隻手係面珠仔度擺甫士架!



要佢錫更加難啦,除非...用jelly fish/芒果乾引佢啦!



佢隻手咪楂住左一舊囉~~




原來咁容易,大家都爭住試...成功!兩張相都good take! 




又成功!



一齊笑啦~~





Alyssa with Tweety:




Alyssa 唱歌+跳舞:




太陽哥哥今日交更後要參加同事的生日派對,我去完Sharon屋企就約左媽咪佢地一齊行街買雪褲同食壽司喇!媽咪有張元氣一月生日優惠咭,我地就去左元氣食啦!




Monica都有黎呀~~我地仲上左佢屋企坐,以公司包住既質素咁計,佢屋企真係算好大好舒服呢!




之後我地邊行街邊等太陽哥哥,跟住就去食甜品,去左瓊華既Pancake Colours:



我地食甜品,太陽哥哥就食晚飯;呢度係就係坐得舒服,因為張梳化好大好軟,侍應的確食完唔趕人走可以任坐,但我嫌太黑太嘈了,傾計就難少少呀!




沒有留言:

張貼留言