2010年1月7日 星期四

2010-01-07 (Thu) 小型海鮮餐+靚湯


明天即將離開香港六天,今晚的晚飯,特登留給跟媽咪一齊食,媽咪煮了小型海鮮餐比我,仲有我好鐘意的花膠湯,好足料呀!



講返點解會離開香港?仲離開得咁急呢?事緣係因為...太陽哥哥柬埔寨的呀姨既大囝,一早已定左係今個假日結婚,太陽爸媽亦一早已訂左機票去飲,而我同太陽哥哥本身都冇諗住過去既,點知...係聖誕期間,太陽呀姨最細個囝,發生了電單車交通意外,當時已即刻送左去醫療較先進的越南就醫,可惜過左幾日,都係過左身...呢個細表弟係同太陽哥哥最friend架,只得廿二歲,所以太陽哥哥都唔係咁開心...呀姨就更加唔洗講啦,大囝結婚,細囝死左,紅事白事一齊舉行,點頂呢?太陽媽媽就叫我地不如都一齊過去,支持一下呀姨,權衡過能力後,我地都決定去啦,我張機票仲係前日先買架咋!



沒有留言:

張貼留言