2012年4月21日 星期六

2012-04-21 (Sat) 中環.銅鑼灣.金鐘.旺角

今日係忙碌又充實的一天,十點半出門口,先去中環醫生度拎返上次Oscar Test 的 report;經過匯豐總行時,第一次親身黎到見到咁多帳篷!




有關小丁丁size的部份報告:



跟住過銅鑼灣,帶了小禮物,約了 Michele 係Ruby Tuesday 食生日+farewell 飯!







跟住去金鐘,返 BC 改左三鐘卷!攪店後落旺角,會合太陽哥哥,好少係佢等我放工呢!哈哈!我地周圍行下,晚飯又去左華星冰室;今次我試燴意粉,好好味呀!黎緊我都要試煮比太陽哥哥食先得!



我係度影相,佢就扮等左我好耐接佢份三文治食!哈哈!


 

沒有留言:

張貼留言